ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل شایسته تقدیر شناخته شد

ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در جریان معرفی برترین های اقامه نماز در بین دستگاه های اجرایی استان در مقام شایسته تقدیر قرار گرفت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز در اردبیل، اظهار کرد: در مراسم معرفی برترین های اقامه نماز در استان اردبیل با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، مسئول ستاد اقامه نماز استان و مدیران کل، تعدادی از دستگاه های اجرایی به عنوان ادارات شایسته تقدیر در امر برپایی و اقامه نماز مورد تقدیر قرار گرفتند.

علیرضا عبدالرحیمی گفت: همه ساله به همت ستاد اقامه نماز استان اردبیل عملکرد دستگاه های اجرایی استان در حوزه اقامه نماز مورد ارزیابی قرار می گیرد که تقریبا در تمام سال های گذشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل جزو بهترین ها بوده و مورد تجلیل واقع شده است.

وی افزود: در حال حاضر در دو ساختمان اداری سایت بسیج و شاهد و دو خوابگاه دانشجویی (حافظ و وهاب زاده) به صورت دائم نماز ظهر و عصر اقامه می شود که همکاران و دانشجویان با حضور در صف های نماز، رونق افزا و زینت بخش آن هستند.

عبدالرحیمی گفت: برگزاری برنامه های اعیاد و وفیات و مناسبت ها، اجرای برنامه دعای توسل و زیارت عاشورا، سخنرانی، توزیع احسان و نذری از دیگر برنامه های مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل است.

انتهای پیام /

کد خبر: 971743

وب گردی

وب گردی