تولید 5 میلیون و 569 هزار مگاوات ساعت برق در ایام پیک

سرپرست نیروگاه بخاری رامین شهر اهواز گفت: این نیروگاه با تولید 5 میلیون و 569 هزار مگاوات ساعت در نیمه اول سال توانست در تقویت شبکه برق‌رسانی کشور اثرگذار باشد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ناصرمحمدی در خصوص اقدامات انجام شده برای گذر از پیک بار سال‌جاری، اظهار داشت: متاسفانه امسال وضعیت خوبی از لحاظ ذخیره مخازن آبی بدلیل کاهش بارندگی در گذشته نداشتیم و به همین منظور صنعت برق کشور با چالش‌های روبرو شد که با اجرای طرح‌های عملیاتی این صنعت توانست ایام پیک امسال را با مدیریت درست پشت سر گذارد.
او ادامه داد: در این راستا نیروگاه بخاری رامین اهواز بر این شد که وظیفهٔ خود را در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم و تولید حداکثری برق بیشتر کند.
محمدی میزان تولید انرژی نیروگاه در ایام پیک را بالای 4 میلیون مگاوات ساعت خواند و اضافه کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و گرمای شدید شهر اهواز، توانستیم در تولید برق سهم بسزایی را در کشور داشته باشیم و از طرفی در کاهش مصرف اقدامات خوبی صورت گرفت.
سرپرست نیروگاه رامین شهر اهواز به اتمام به‌موقع تعمیرات واحد 305 مگاواتی شماره یک این نیروگاه اشاره کرد و گفت: اجرای عملیات‌های تعمیرات در شرایط بسیار سخت به لحاظ دمای بالای هوا و نگهداری از واحدهای تولیدی در این شرایط، افتخاری بزرگ برای این نیروگاه است.
او به تولید برق در شش ماه نخست سال اشاره کرد و بیان داشت: این نیروگاه با تولید 5 میلیون و 569 هزار مگاوات ساعت در نیمه اول سال توانست در تقویت شبکه برق رسانی کشور اثرگذار باشد.
گفتنی است، نیروگاه بخاری رامین شهر اهواز با 6 واحد تولیدی و مجموع یک هزار و 850 مگاوات ساعت تولید برق، بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور و تأمین کننده حدود 40 درصد برق مورد نیاز استان خوزستان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 971958

وب گردی

وب گردی