کاهش ترافیک میدان راه آهن  با انتقال ایستگاه مبدا خط 7 اتوبوس های BRT

با انتقال ایستگاه مبدا خط 7 اتوبوس های تندروی شهری، ترافیک میدان راه آهن کاهش یافت و رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از عملکرد شهرداری این منطقه در انتقال ایستگاه مبدا خط تندروی میدان راه آهن پارک وی به داخل پایانه «معین» تجلیل کرد.

به گزارش ایسکانیوز، شهرداری منطقه 11، همزمان با فرارسیدن هفته ناجا، معاون و روسای ادارات معاونت ترافیک منطقه در دفتر رییس پلیس راهور این محدوده از شهر تهران حضور یافتند و از تلاش های پرسنل راهنمایی و رانندگی در تامین نظم ترافیکی معابر تجلیل کردند.

در این جلسه به برخی از موضوعات ترافیکی نیز پرداخته شد که سرهنگ فریاد نظری، رییس پلیس راهور منطقه 11 با اشاره به جابه جا کردن ایستگاه مبدا خط تندروی میدان راه آهن پارک وی به داخل پایانه معین، این اقدام را گامی مهم در راستای کاهش مشکلات ترافیکی میدان راه آهن و کاهش میزان تصادفات این محدوده پرتردد هسته مرکزی پایتخت دانست.

وی با تقدیر از اقدامات شهرداری در این حوزه، خواستار تسریع عملیات اصلاح هندسی و سکوسازی خیابان معینی که محل عبور ناوگان خط 7 تندرو است؛ شد و همچنین توجه ویژه به موضوع رفع مشکلات نقاط تصادف خیز این منطقه از طریق تعامل با شهرداری را مهم برشمرد.

در این دیدار، عبدالمطلب توجهی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران نیز با تبریک هفته ناجا، عملکرد پلیس راهور را ستود و گفت: این دو ارگان همواره با یکدیگر روابط نزدیک کاری دارند و در همه تصمیمات شان، تامین حداکثری منافع مردم و شهر را در نظر می گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 973423

وب گردی

وب گردی