روزانه ۲۰هزار پرس غذا بین زائران اربعین  توزیع می شود

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت: موکب‌های ستاد در مرزهای شلمچه،‌ چذابه از تاریخ ۲۸ مهر ماه تا نهم آبان ماه و در مرز مهران از دوم تا نهم آبان ماه نیز مستقر خواهند شد و به صورت روزانه 20 هزار پرس غذا بین زائران توزیع خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت نیک‌ملکی مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) درباره خدمت‌رسانی ستاد اجرایی به زائران اربعین حسینی گفت: کاروان سلامت احسان برای خدمت‌رسانی به هزار نقطه محروم کشور اعزام شده است که اکنون در استان‌های شمالی سیل‌زده مستقر و تاکنون به 1500 نفر از هموطنان خدمات درمانی ارائه داده است.

وی افزود: این کاروان طی روزهای آینده برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به سه نقطه در کشور عراق اعزام خواهد شد.

نیک ملکی درخصوص مکان استقرار کاروان سلامت احسان الحسین گفت: این کاروان‌ها در نقطه‌های عمود 828، شهر نجف و کربلا به 50 هزار نفر از زائران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) افزود: 100 پزشک این کاروان به کوله‌های امدادی مجهز شده‌اند تا بتوانند در مسیرهای مختلف پیاده‌روی به زائران خدمت‌رسانی کنند؛ همچنین 3 تریلر، 9 چادر و 2 کامیونت مجهز به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

نیک ملکی گفت: موکب‌های ستاد در مرزهای شلمچه،‌ چذابه از تاریخ ۲۸ مهر ماه تا نهم آبان ماه و در مرز مهران از تاریخ دوم تا نهم آبان ماه نیز مستقر خواهند شد و به صورت روزانه 20 هزار پرس غذا بین زائران توزیع خواهند کرد.

وی در پایان گفت: بیمارستان‌های صحرایی ستاد خدمات آزمایشگاهی، داروخانه‌ای با تنوع 130 قلم دارو و همچنین خدمات بستری به زائران ارائه خواهند کرد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 974068

وب گردی

وب گردی