آگاهی نسبت به‌ وظایف و مسئولیت‌ها  از نکات ضروری برای  یک کارمند است

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر خلیج فارس آگاهی نسبت به‌ وظایف و مسئولیت‌ها را از نکات ضروری برای یک کارمند دانست و گفت: سوابق مبین آن است که کارکنان این واحد دانشگاهی به وظایفشان آگاهی لازم دارند و آنها را خوب انجام می‌دهند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از خرمشهر، عبدالرضا عطاش در نشست صمیمانه با کارکنان این دانشگاه با قدردانی از تلاش همه کارمندان، فعالیت مدیران و استادان در راستای بهبود کیفی، بررسی وظایف علمی، آموزشی و فرهنگی کارکنان را مورد تأکید قرار داد.

عطاش با بیان اینکه مأموریت اصلی دانشگاه آموزش است، گفت: شما کارکنان دانشگاه به‌عنوان پشتیبان امور آموزشی محسوب می‌شوید و بدون حضور، تلاش و همکاری‌تان این هدف به انجام نخواهد رسید؛ بنابراین کار شما در بالابردن کیفیت آموزش بسیار مؤثر است.

وی داشتن آگاهی نسبت به‌وظایف و مسئولیت‌ها را از نکات ضروری برای یک کارمند دانست و افزود: سوابق مبین آن است که کارکنان این واحد دانشگاهی به وظایفشان آگاهی لازم دارند و آنها را خوب انجام می‌دهند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خرمشهر خلیج فارس با تأکید بر احترام به کارمندان، خاطرنشان کرد: احترام متقابل نسبت به هم باید بیش از پیش در دانشگاه تبیین شود و تکریم و احترام به استادان ، کارکنان و دانشجویان که افرادی دارای کرامت و اهل علم و دانش هستند، بسیار حائز اهمیت است.

در پایان تعدادی از کارکنان واحد بین‌المللی خرمشهر خلیج فارس مشکلات موجود در این واحد را مطرح و هیأت رئیسه قول مساعدت و حل مشکلات آنان را دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 974081

وب گردی

وب گردی