بصیرت سیاسی و افزایش معرفت دینی هدف اصلی برگزاری اردوهای حیات طیبه است

مسئول ستاد برگزاری حیات طیبه 2 غرب کشور گفت: حدود 150 دانشجوی دختر و پسر که عمدتا از تشکل‌های اسلامی و سیاسی هستند برای آشنایی با مبانی اندیشه‌های انقلاب اسلامی و ایجاد بصیرت سیاسی و افزایش معرفت دینی در این اردو شرکت کرده‌اند که تا 2 آبان ماه ادامه دارد.

دکتر علی طاهری مسئول ستاد برگزاری دوره‌های آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه 2 غرب کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره هدف برگزاری این اردوها در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دوره آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه که از طریق سازمان مرکزی اداره تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی طراحی و در استان‌های مختلفی برگزار شده است، هم اکنون با شرکت استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان و همدان در استان همدان در حال برگزاری است. حدود 150 دانشجو دختر و پسر که عمدتا از تشکل‌های اسلامی و سیاسی هستند برای آشنایی با مبانی اندیشه‌های انقلاب اسلامی و ایجاد بصیرت سیاسی و افزایش معرفت دینی در این اردو شرکت کرده‌اند که تا 2 آبان ماه ادامه دارد.

وی افزود: امروز صبح دوره‌های آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه 2 را در کنار مزار شهدای گمنام واحد همدان داشتیم که مدعوین ما علاوه بر دانشجویان، مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها، معاونان فرهنگی و دانشجویی استان‌های حاضر در این دوره و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و هیأت نظارت بر تشکل‌های اسلامی هستند.

مسئول ستاد برگزاری حیات طیبه 2 غرب کشور در ادامه خاطر نشان کرد: دوره‌های آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه 2 غرب کشور شامل بخش تشکیلاتی و آموزش مهارتی و بصیرتی همچنین یک بخش فوق برنامه شامل بازدید از مراکز دیدنی باغ موزه دفاع مقدس و دیدار با بزرگان شهر است.

طاهری تاکید کرد: کسانی که به این دوره اردوهای حیات طیبه دعوت شدند برگزیده‌‌های تشکل‌‌‌های دانشجویی استان‌های همدان، کرمانشاه ایلام و کردستان هستند که قرار است آموزش‌های لازم را از جهت معرفتی و بصیرتی ببینند و به مجموعه تشکل‌‌‌‌های خود منتقل کنند تا زمینه ارتقای سیاسی، معنوی و تشکیلاتی دانشجویان تحقق یابد.

وی متذکر شد: کلیه افراد شرکت کننده در این دوره در خوابگاه واحد همدان مستقر خواهند شد که امکانات کاملی دارد و شامل سوئیت‌های مجهز برابر امکانات هتل است.

انتهای پیام/

کد خبر: 974159

وب گردی

وب گردی