«ایده باکس» حامی ایده های نو دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

عصر روز گذشته به همت کمیته تحقیقات دانشجویی اولین سمینار ایده باکس با هدف حمایت از ایده های نوین دانشجویان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، اولین سمینار ایده باکس در تاریخ 28 مهر ماه 1397 با حضور دکتر سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر فرشاد هاشمیان، معاون پژوهش و فناوری و جمعی از اساتید و دانشجویان با هدف حمایت از ایده های ناب در محل سالن آمفی تئاتر شهید احدی برگزار شد.

دکتر ابطحی، دکتر هاشمیان و شهرزاد خاکپور، سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان درباره مشکلات و چالش های دانشجویان در مبحث پژوهش و ایده های نو سخنرانی کردند.

محمد هادیان جزی دبیر کمیته تحقیقات دانشکده بهداشت و مهندسی پزشکی به نمایندگی از دانشجویان نیز در مورد مشکلات دانشجویان در بحث پژوهش و پیشرفت صحبت مطالبی را عنوان کرد.

در ادامه مراسم، مهندس خردیار، دکتر کریم زارع، دکتر آسوده، دکتر شادلو و دکتر مسعودی طی سخنانی دانشجویان را با اصول و روش های ایده پردازی آشنا و درباره موفقیت های شغلی و تحصیلی، ایده پردازی و چالش های آن مطالبی را بیان کردند.

به گفته هادیان جزی، در این سمینار به سه ایده برتر جوایز ارزنده ای اهدا شد و پخش فیلم سینمایی ذهن زیبا حسن ختام این برنامه بود.

هادیان جزی و نسرین محمدی عارف به عنوان نماینده کادر اجرایی این سمینار از مشارکت گسترده و حرکت خودجوش دانشجویان تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر: 974316

وب گردی

وب گردی