طرح خدمات رسانی با ویلچر توسط بسیج  واحد دزفول در مرز چذابه

بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با همکاری بسیج دانشجویی برای دومین بار اقدام به طرح خدمت رسانی با ویلچر در مرز چذابه به زائرین اربعین حسینی نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از دزفول، بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با همکاری هیات روضه الزهراء شهرستان دزفول، به سرپرستی فرمانده بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول غلامعلی پوررضایی اقدام به طرح خدمت رسانی با ویلچر در مرز چذابه استان خوزستان به زائرین اربعین حسینی نمود.

وی در ادامه افزود: سعی بر آن بوده تا امسال بهتر و شایسته تر از سال گذشته خدمات رسانی با ویلچر صورت پذیرد، به این منظور تعداد ویلچرها از ۱۱ عدد به ۱۳ ویلچر افزوده گردید و امسال یک فرم مخصوص برای افراد شرکت کننده با شعار "یا صاحب الزمان اگر آمدی و نشناختیم سلام علیک" در نظر گرفته شد.

فرمانده بسیج کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول خاطر نشان کرد: برای سهولت در امر خدمات رسانی به نیازمندان افراد را به دوگروه تقسیم کرده، گروه اول از جلوی موکب شهرستان دزفول تا انتهای موکب ها و گروه دوم از نقطه صفر مرزی از حدفاصل صفر مرزی پاسگاه ایران تا حد فاصل صفر مرزی پاسگاه عراق به خدمات رسانی پرداختند.

ایشان بیان کرد: امسال در کنار طرح خدمات رسانی با ویلچر، تعمیرات ویلچر از قبیل: پنچرگیری، تنظیم باد، تعویض لاستیک و تیوپ، آچارکشی، تعویض چرخ ها و همچنین واکس نمودن کفش ها نیز توسط همکاران برای زائرین در مرز چذابه انجام شد.

غلامعلی پوررضایی عنوان کرد: برای بالا بردن کیفیت کار و ارائه بهتر خدمات رسانی بنده چندین بار به صورت میدانی در طول این مدت به مرز چذابه رفته تا از نزدیک کمی ها و کاستی ها را مشاهده نموده و برای رفع آن ها با کمک همکاران جهت رفاه هر چه بیشتر زائرین حسینی تلاش خود را مضاعف نماییم.

فرمانده بسیج کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با اشاره به این موضوع که حدود ۹۰ نفر در این طرح حضور فعال داشته اظهار کرد: این افراد شامل: بسیج کارمندی، بسیج دانشجویی، داوطلبانی از مساجد سطح شهرستان دزفول، افرادی از بین طلاب و روحانیون و حتی گستردگی طرح به حدی بودکه افراد با ارائه کارت شناسایی معتبر می توانستند در طرح خدمات رسانی واحد دزفول شرکت کنند و داوطلبانی از سراسر کشور داشتیم.

وی ادامه داد: طرح خدمات رسانی با ویلچر در شیفت های مختلف صبح، عصر و دو شیفت در شب به صورت شبانه روزی صورت می گرفت و داوطلبان خدمت رسان، بدون هیچ چشم داشتی و با اخلاصی مثال زدنی خدمت کرده بطوری که امسال با تغییر مکان موکب مسیر ۲ کیلومتر شده بود و افراد شرکت کننده در طرح به صورت رفت و برگشت یعنی ۴ کیلومتر مسیر را بدون خستگی طی نموده و حتی کوله و وسایل افراد را نیز با خود حمل می کردند.

غلامعلی پوررضایی بیان داشت: مهمترین جامعه هدف ما افراد سالخورده، جانبازان و معلولین و زنان و کودکان خردسال بودند و زائرانی که کسالت داشتند را با ویلچر به اولین مرکز درمانی انتقال داده تا در صورت نیاز با آمبولانس به درمانگاه انتقال یابند.

پوررضایی در پایان از رئیس اداره اقتصاد و دارایی استان خوزستان بابت در اختیار قرار دادن یک کانکس مجهز برای استراحت خدمتگزاران و همچنین همکاری های ویژه ی دکتر علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با بسیج واحد تشکر کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 975830

وب گردی

وب گردی