مهمترین علامت سرطان دهان چیست؟

متخصص جراحی دهان، فک و صورت با اشاره به مهمترین علامت سرطان دهان گفت: علت ابتلا به این سرطان در کشورهای مختلف متفاوت است ولی مصرف غذاهای خیلی تند، استعمال سیگار و الکل می‌تواند سبب بروز این سرطان شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عطا قره چه‌ای متخصص جراحی دهان، فک و صورت در آستانه برگزاری سمپوزیوم افق‌های جدید ۲۰۲۰ در زمینه ایمپلنت، زیبایی و بازسازی استخوان در ارتباط با سرطان دهان گفت: جراحی‌های مربوط به سرطان دهان از مواردی است که ارجاع‌های زیادی از کشور آذربایجان در ایران دارد و تجهیزات پزشکی این جراحی‌ها در کشور ما جهت ارائه خدمات پیشرفته بوده و سطح پزشکان ما نیز نسبت به سایر کشورهای منطقه و جهان بالا است.
وی افزود: برگزاری سمپوزیوم افق‌های جدید ۲۰۲۰ در زمینه ایمپلنت، زیبایی و بازسازی استخوان علاوه بر اینکه می‌تواند سبب موفقیت در حوزه توریسم درمانی شود نتایج مؤثر دیگری نیز به همراه داشته و در پیشرفت موفقیت‌ها حائز اهمیت است. البته برای اینکه بیماران در این زمینه خدمات لازم را دریافت کنند در حال حاضر لازم است که به کشور منتقل شوند و با تدابیری که کلینیک مدرن فراهم اورده است این امر سهولت پیدا خواهد کرد.
متخصص جراحی دهان، فک و صورت در ارتباط با علایم سرطان دهان گفت: هر زخمی در داخل دهان که بعد از دو هفته بهبود نیابد باید از آن نمونه‌برداری شود که البته زخم‌های دهان می‌تواند با سوزش و درد همراه باشد. لذا در صورت بروز زخم‌های طول‌کشنده باید حتماً به پزشک مراجعه شود.

ضایعات دهان 6 درصد کل ضایعات سرطانی بدن را تشکیل می‌دهد


قرچه‌ای با اشاره به اینکه ضایعات دهان 6 درصد کل ضایعات سرطانی بدن را تشکیل می‌دهد گفت: علت اصلی این سرطان در کشورهای مختلف متفاوت است ولی مصرف غذاهای خیلی تند، استعمال سیگار و الکل می‌تواند سبب بروز این سرطان شود.
فلوشیپ جراحی انکولوژی سر و گردن با بیان اینکه توانایی‌هایی که در حوزه جراحی‌های سر و گردن و در زمینه سرطان دهان انجام می‌شود در این سمپوزیوم ارائه و جدیدترین شیوه‌های درمانی مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد، گفت: همچنین برگزاری این سمپوزیوم و ارائه شیوه‌های جدید درمانی نوعی صادرات علمی محسوب می‌شود و علاوه بر ارز آوری در توسعه روابط بین‌الملل، انتقال فرهنگ ایرانی، گسترش روابط دانشگاهی حائز اهمیت است.
سمپوزیوم افق‌های جدید ۲۰۲۰ در زمینه ایمپلنت، زیبایی و بازسازی استخوان 29 آذر برگزار می شود.

علت اصلی سرطان دهان در کشورهای مختلف متفاوت است ولی مصرف غذاهای خیلی تند، استعمال سیگار و الکل می‌تواند سبب بروز این سرطان شود

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.dmcc.pro مراجعه و یا با شماره تلفن 02177911111 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 975944

وب گردی

وب گردی