با حضور اجاره دار، مدیر شبکه هیسپان تی وی  «نبض» به روی آنتن رفت

«نبض» برنامه ای مشترک بین دو شبکه هیسپان تی وی ایران و تله سور ونزوئلا است که نخستین تجربه معاونت برون مرزی و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در زمینه تولید مشترک به شمار می رود .

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز «نبض» برنامه ای مشترک بین دو شبکه هیسپان تی وی ایران و تله سور ونزوئلا است که نخستین تجربه معاونت برون مرزی و صداوسیمای ج. ا. ا. در زمینه تولید مشترک به شمار می رود و هدف آن بررسی تاثیرات انرژی بر روی سیاست و استفاده بهینه کشورهای مختلف از این انرژی از نگاه کارشناسان و تحلیل گران بین المللی است. این برنامه به تازگی به روی آنتن رفته است.

به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، برنامه «نبض» (pulso) با موضوع انرژی، نفت و تبادلات این منبع انرژی بین ایران و کشورهای آمریکای لاتین که با همکاری شبکه «تله سور» ونزوئلا تهیه و تولید می شود، به روی آنتن هیسپان تی وی رفته است.

بر اساس این گزارش، نخستین قسمت از این برنامه که شب گذشته از آنتن هیسپان تی وی پخش شد، با موضوع دخالت های آمریکا علیه ایران، ونزوئلا، روسیه و اوپک و با محوریت نفت و انرژی با حضور علی اجاره دار، مدیر شبکه هیسپان تی وی در استودیوی هیسپان به عنوان میهمان کارشناس و ولادمیر آدریانسا، تحلیل گر مسائل بین الملل در استودیوی تله سور به روی آنتن رفته است.

شبکه «تله سور» یک شبکه چند ملیتی است که پایگاه اصلی آن در ونزوئلا است و تمام موضوعات مربوط به منطقه آمریکای لاتین را بررسی کرده و با پخش زمینی و دیجیتال خود در اکوادور و ونزوئلا و از طریق پخش ماهواره، کل قاره آمریکا، اروپای غربی و شمال آفریقا را پوشش خبری می دهد و به دلیل رویکرد ضد امپریالیستی خود، طرفداران فراوانی در منطقه کشورهای آمریکای لاتین دارد.

برنامه «نبض» در قالب حضور مجری و کارشناس هیسپان تی وی در استودیوی تهران و ارتباط همزمان با شبکه «تله سور» و کارشناس و مجریان برنامه در کاراکاس اجرا می شود. مهدیه اسماعیل پور، مجری هیسپان تی وی و رولاندو سه گورا به عنوان مجری تله سور این برنامه 30 دقیقه ای را ماهی یک بار اجرا می کنند.

کد خبر: 977198

وب گردی

وب گردی