انقلابی گری و مردم‌داری محدود به دوره ای نیست که به قدرت تکیه زده اید/ منتظر حضور شما در ده ونک هستیم

6 دفتر بسیج دانشگاه آزاد تهران به 18 نماینده سابق مجلس و شورای شهر تهران نامه ای نوشته و خواستار حضور آنان در ده ونک شدند.

به گزارش ایسکانیوز، 6 دفتر بسیج دانشگاه آزاد تهران به 18 نماینده سابق مجلس و شورای شهر تهران نامه ای نوشته و خواستار حضور آنان در ده ونک شدند. متن این نامه به شرح زیر است:


جناب آقایان زاکانی، حدادعادل، بذرپاش، کوچک زاده، رسایی، کوثری، توکلی، نادران، آقاتهرانی، زارعی ، نبویان، نوباوه، میرکاظمی، چمران، سروری، تقی پور، شاکری، پیرهادی


با سلام و آرزوی توفیق؛ احتمالا در جریان اتفاقات ده ونک و وضعیت مسکن مردم مستضعف آن منطقه هستید. فارغ از اینکه در این جریان حق با چه کسی است، وظیفه نمایندگان مجلس و شورای شهر پیگیری مطالبات مردمی است که به فرموده امام امت ولی نعمت همه ی ما هستند.

با پیگیری تشکل های دانشجویی مشخص شد ابهامات حقوقی فراوانی در خصوص ادعای مالکیت دانشگاه الزهرا (س) وجود دارد که لازم است مسئولین مستندات را دوباره بررسی و برای اسکان مردم ده ونک تدبیری بیاندیشند که متضرر نشوند.

علی القائده در رأس پیگیر کنندگان این ماجرا ۳۰ نماینده مجلس در تهران و اعضای شورای شهر باید باشند که متاسفانه نماد ناکارآمدی، حاشیه سازی و ... شده اند. لیست امیدی که نمایندگان مجلسش کار ویژه اصلی شان پیگیری حضور زنان در ورزشگاه ها، رفع حصر است و هیچ دغدغه ای برای پیگیری مطالبات اقتصادی و مبارزه با ظلم و تبعیض ندارند و اعضای شورای شهری که بعد از گذشت یکسال و نیم در انجام اصلی ترین وظیفه شان که انتخاب شهردار است درمانده و عاجزند، از آنان انتظار پرداختن به این مسائل را نداریم.

اما از شما بزرگواران که ادعای انقلابی گری، مبارزه با فساد، تبعیض و مردمداری را دارید و چند دوره نمایندگی مردم در مجلس و شورای شهر تهران را بر عهده داشتید انتظار داریم با حضور در ده ونک و شنیدن صدای مردم برای حل مشکلات آنان چاره ای بیاندیشید.
قطعا ورود شما به این موضوع و پیگیری هایتان در بالاترین سطوح باعث دلگرمی مردم خواهد شد و به حل مساله به نفع مردم کمک شایانی خواهد کرد.
برای پیگیری مطالبات مردم حتما لازم نیست عضو مجلس یا شورای شهر باشید. زیرا انقلابی گری و مردمداری محدود به دوره ای نیست که به قدرت تکیه زده اید. اصل حضور شما در بین مردم و رسیدگی به امور آنان در جریاناتی مثل ده ونک، گورخوابی و کارتن خوابی ، اجتماعات مردمی که حقوق آنها به تعویق افتاده است و... موضوعیت دارد.

و من الله توفیق
به امید حضور شما در بین مردم
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی

انتهای پیام/

کد خبر: 977208

وب گردی

وب گردی