جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار می شود

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابع همزمان با روز پژوهش در روز یکشنبه 25 آذر ماه و در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این جشنواره با هدف دستیابی به سطح مناسب فناوری علمی توسط پژوهشگران و مهندسان، بررسی چالش‌های پیش روی پژوهشگران و مجریان فناوری نیرو، تجلیل از محصولات پژوهشی و دستاوردهای علمی – پژوهشی نیرو، برقراری تعامل و بسترسازی برای رشد بین سازمان‌ها و پژوهشگران و متخصصان با مجریان فناوری، ارائه عملکرد موسسات و تشویق و تقدیر از پژوهشگران و فناوران و شرکت‌های برتر، همزمان با روز پژوهش در 25 آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، جشنواره با محورهایی چون عرضه عملکردهای مطالعاتی و تحقیقاتی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی، تقدیر از پژوهشگران و فناوران و موسسات پژوهشی برتر، ایجاد فضای تعامل و تبادل دانش میان شرکت‌های مختلف و شرکت‌های دانش بنیان، بسترسازی برای اقتصادی کردن دستاوردها و پروژه‌های کامل شده، رونمایی از دستاوردهای جدید پژوهشی و فناوری جدید، انتخاب فناوران و پژوهشگران برتر برگزار می‌شود.
از مهم‌ترین بخش‌های این جشنواره، انتخاب فناوران و پژوهشگران برتر و نیز طرح‌های فناورانه برتر و عرضه دستاوردهای فناوری متخصصان و پژوهشگران آب و برق در نمایشگاه جانبی جشنواره است.

انتهای پیام/

کد خبر: 978519

وب گردی

وب گردی