رنجبر: واحدهای دانشگاه آزاد در نمایشگاه پژوهش و فناوری امسال ۱۰۰۰ محصول ارائه می کنند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از کلیه واحدهای استانی حدود هزار محصول ارائه می کنیم که نشان‌دهنده توان و ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی در بحث پژوهش و فناوری است.

دکتر بیژن رنجبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره نمایشگاه فناوری و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: نمایشگاه فناوری و پژوهشی امسال دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شماره 38 ب در فضایی نزدیک به 3 هزار متر مربع برگزار می شود. از 31 استان کشور و دو واحد مستقل که علوم و تحقیقات و نجف آباد هستند، در این نمایشگاه شرکت می کنند. هدف ما، نمایش دستاوردهای یک سال اخیر واحدهای استانی در ارائه محصولات پژوهشی و فناوری است.

وی ادامه داد: از کلیه واحدهای استانی حدود هزار محصول را ارائه می کنیم که نشان دهنده توان و ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی در بحث پژوهش و فناوری است. با هدفی که داریم و کلید زدن طرح پایش، به دنبال این هستیم که دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل به یک سازمان حل مسئله شود و به عنوان یک مشاور و اتاق فکر بزرگ برای حل بسیاری از معضلات و مشکلات کشور که دغدغه اصلی دولت ها و مردم است، عمل کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این نمایشگاه به صورت نمادین فعالیت دارد چون این هزار محصول کلیه محصولات ما نیست. یک سری از محصولات مهم دانشگاه آزاد اسلامی را به نمایش می گذاریم که نشان دهنده توان و ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

رنجبر در پایان، درباره بازار دانشگاه آزاد برای محصولاتش گفت: سال گذشته هم همین کار را انجام دادیم ولی امسال قطعا با موفقیت بیشتری مسیر را پیش می رویم. خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی می تواند یکی از بازارهای مصرفی بسیاری از محصولات خودمان باشد. از سال گذشته شروع به کار کرده ایم و امسال مؤثرتر در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 990573

وب گردی

وب گردی