به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، در این همایش که با همکاری انجمن علمیIT و به همت بسیج دانشجویی پایگاه شهید آوینی این واحد دانشگاهی برگزار شد، به تشریح دلایل اهمیت بازاریابی حسی و عصبی و ارائه راهکارها و تکنیک هایی برای ایجاد رغبتِ خرید در مخاطبین وب سایت های تجاری از طریق این شیوه نوین بازاریابی پرداخته شد.
این برنامه به منظور بالا بردن سطح آگاهی دانشجویان نسبت به عوامل موثر و مهمی که برای ورود موفقیت آمیز دانشجویان به بازار کار در حوزه الکترونیک نیازاست، بصورت رایگان برگزار شد و با استقبال گسترده دانشجویان خصوصا دانشجویان رشته های مدیریت، فنی مهندسی و انفورماتیک روبرو شد.