بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت در بخش شفاهی در واحد بوکان برگزار شد

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد بوکان گفت: برگزاری مسابقات قرآن و عترت باعث ترویج احکام و آموزه های دینی در بین جوانان خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی واحد بوکان، بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت در بخش شفاهی در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد. این دوره از مسابقات با شرکت تعداد کثیری از خواھران و برادان علاقمند ( اساتید،دانشجویان و کارکنان) در فضای معنوی و صمیمی برگزار شد.

در حاشیه های این مسابقات دکتر سلمان حمید معاون فرهنگی و دانشجویی واحد بوکان گفت: برگزاری مسابقات قرآن و عترت باعث ترویج احکام و آموزه های دینی در بین جوانان خواهد شد

وی ادامه داد: ما باید تلاش بیشتری انجام بدیم تا جوانان به این محافل سوق داد شوند و هر کس به دستورات خدا و قرآن عمل کند، به سعادت حقیقی در دنیا و آخرت دست پیدا خواهد کرد.

در این دوره از مسابقات تعداد 30 نفر از استادان، دانشجویان و کارکنان واحد بوکان شرکت کردند که از نفرات اول تا سوم در هر بخش به تفکیک خواهران و برادران طی مراسمی با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل خواهد شد و همچنین نفرات اول هر رشته به مرحله استانی راه خواهند یافت.

حمیدی اضافه کرد: بخش شفاهی این دوره از مسابقات، نیز شامل رشته‌های حفظ جزء ۳۰ و حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء، ۲۵ جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت به روش ترتیل و به روش تحقیق، اذان و تواشیح است.

انتهای پیام

کد خبر: 991360

وب گردی

وب گردی