حصر سران فتنه کمترین برخورد نظام با آنها بود

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه سران فتنه تلاش زیادی کردند تا کشور را دچار چالش کنند، گفت: صبر نظام بسیار بود و کمترین برخورد را با آنها کرد و تنها به حصر آنها حکم داد.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز ، محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در نشست خبری با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: فتنه ۸۸ بسیار سخت و بد بود. عده‌ای خواسته و عده‌ای ناخواسته وارد این موضوع شدند. این فتنه در حالی اتفاق افتاد که ملت‌های منطقه در حال اجرای به اصطلاح بهار عربی بودند و بسیاری از حاکمان مستکبر منطقه سرنگون شده بودند.

وی افزود: در چنین شرایطی که ایران برای آنها همانند یک مدیر و رهبر بود، عده‌ای خواستند به نظام ضربه بزنند. نظام بسیار تحمل کرد و سران فتنه هم تلاش کردند تا کشور را دچار چالش کنند. حتی به مردم گفتند که به جای ۲۲ بهمن، ۲۵ بهمن به خیابان بیایید. انسان به یاد زمان پهلوی می‌افتد. اما صبر نظام بسیار بود و کمترین برخورد را با آنها کرد و تنها به حصر آنها حکم داد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه ۹ دی حرکت عظیمی در جهت نشان دادن ولایت مداری مردم بود، گفت: من بارها گفته‌ام که در آن روز حتی عده‌ای به خیابان آمدند که به موسوی رای داده بودند درحالی که رأی آنها انتخاباتی بود و نه برای اجرای انقلاب مخملی.

باهنر با اشاره به درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی گفت: این فقیه بزرگ تکیه گاهی برای نظام بود و هرینه بسیاری برای جمهوری اسلامی داد. خانواده وی همیشه در خط مقدم انقلاب خدمت کردند.

وی با اشاره به حادثه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: اینگونه حوادث، غیر مترقبه نیستند و با درایت و مدیریت صحیح می‌توان از آنها پیشگیری کرد. امروز نیز قوه قضاییه به این موضوع ورود کرده است و انشاالله مقصران پاسخگو خواهند بود. البته دانشگاه آزاد هم باید با این افراد برخورد کند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

کد خبر: 991564

وب گردی

وب گردی