جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه جامعه المصطفی

جزئیات تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه جامعه المصطفی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه جامعه المصطفی به زودی تفاهم‌نامه‌ای را امضا خواهند کرد. نشست مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی رئیس جامعه‌المصطفی‌العالمیه قم به منظور گفت‌و‌گو و بحث درباره کلیات مفاد تفاهم‌نامه بین این دو مرکز علمی در تاریخ 28 آذر برگزار شد.

در این تفاهم‌نامه بین طرفین فعالیت‌های بسیار خوبی شکل خواهد گرفت.

این تفاهم نامه به عنوان یک چهارچوب برای استفاده از تجارب و ظرفیت های بین المللی آموزشی پژوهشی فرهنگی و ارتباطاتی طرفین در جهت خدمت رسانی به توسعه و پیاده سازی طرح‌های مشترک برای حمایت از دانشجویان غیر ایرانی، پژوهشگران و استادان از هر دو طرف خواهد بود.

همکاری در زمینه‌های آموزشی

1_همکاری در برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی دانش افزایی کارکنان و استادان جامعه المصطفی و دانشگاه آزاد بر حسب نیازهای دو مجموعه با شرایط تعریف شده و مشخص

2_ تبادل اعضای هیات علمی و استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فارغ التحصیلان جامعه المصطفی در رشته های مورد نیاز به ویژه در زمینه های الهیات علوم اسلامی و انسانی برای تدریس مطالعه و پژوهش!

3_اعطای بورس تحصیلی به کارکنان معرفی شده از طرف المصطفی در رشته‌های مورد توافق ارائه تخفیف ۵۰ درصدی ویژه کارکنان شاغل تحصیل در دانشگاه یا جدید ورود

4_ حمایت و همکاری در ارائه تسهیلات و امکانات آموزشی پژوهشی و رفاهی به دانشجویان و پژوهشگران مهمان از طرف توسط طرفین!

5_همکاری در تدوین متون آموزشی و کمک آموزشی

6_همکاری در راهنمایی و مشاوره پایان‌نامه‌های تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی

7_همکاری در زمینه آموزش های مجازی و غیر حضوری به ویژه در حوزه شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام

8_همکاری در زمینه آموزش های کوتاه مدت

9_همکاری در زمینه آموزش زبان فارسی و زبان‌های خارجی و تأمین استادان حوزه آموزش زبان و زبانشناسی

همکاری در زمینه های پژوهشی

1_ انجام طرح های پژوهشی مشترک و فرصت مطالعاتی

۲_ همکاری در برگزاری حلقه ها و کرسی های علمی مشترک سه همکاری در ارائه فعالیت ها و خدمات کتابخانه ای همکاری در برگزاری همایش‌ها و اجلاسیه های علمی و فرهنگی

3_ همکاری در زمینه های مختلف و پژوهشی مانند تالیف ترجمه کتب و مجلات علمی آموزشی و پژوهشی در زمینه های مورد نیاز طرفین و ارزیابی پژوهش های تحقیقاتی شش تبادل پژوهشگر به منظور بهره مندی از دانش نظری و تجربه های علمی علوم دانشگاهی در مباحث حوزوی علم و صفا و بالعکس

همکاری در زمینه های فرهنگی

1_همکاری در برگزاری مشترک همایش ها نشست ها و جشنواره های فرهنگی در سطح ملی منطقه ای و بین المللی

۲_ همکاری در زمینه تبادل خدمات محصولات و نرم افزارهای فرهنگی

۳_ همکاری در خصوص دانش افزایی و برگزاری کارگاه های فرهنگی برای طلا دانشجویان و کارکنان طرفین

۴_ همکاری در زمینه انتشار نشریات انجمن ها و تشکل های فرهنگی در سطح بین المللی

۵_ همکاری در زمینه تهیه ترجمه و تولید محتوا سایت های فرهنگی استفاده از ظرفیت ها زیرساخت‌های ورزشی و فناوری طرفین

مدت تفاهم نامه

1_این تفاهم‌نامه از زمان امضای آن به مدت ۵ سال اعتبار داشته و در صورت تمایل طرفین قابل تمدید خواهد بود.

۲_ هرگونه تجدیدنظر و یا فسخ این تفاهمنامه تاثیری بر اعتبار و یا اجرای قراردادهایی که به صورت جداگانه به امضا رسیدند نخواهد داشت.

پیگیری

از طرف جامعه المصطفی معاون ارتباطات و بین الملل و از طرف دانشگاه آزاد مدیر بین‌الملل نمایندگان طرفین در پیگیری و اجرایی سازی تفاهم نامه خواهند بود.


هزینه ها

هزینه ها و سایر موارد مالی بر اساس توافق در هر زمینه انجام خواهد شد. مالکیت معنوی فکری و مادی حاصل از اجرای هر یک از قراردادهای مربوط به موضوعات تفاهم نامه براساس سهم تعیین شده در قراردادهای فی‌مابین تقسیم خواهد شد. دو طرف آگاهند که این تفاهم نامه هیچگونه تعهد مالی و مالکیتی برای دو طرف از جمله تعهدات مربوط به ایجاد و استفاده از مالکیت معنوی در بر ندارد هیچ یک از طرفین تفاهم نامه حق امضا و یا واگذاری حقوق و تعهدات ناشی از این تفاهم نامه را به صورت تمام و یا بخشی از آن به طرف ثالث ندارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 991687

وب گردی

وب گردی