دانش‌آموخته‌ نخبه‌ دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، مشاور رئیس بهزیستی کشور شد

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «غلامرضا فروغی نعمت اللهی»، دانش آموخته‌ نخبه و پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر را به عنوان مشاور خود در این سازمان منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، وحید قبادی دانا، رئیس جدید سازمان بهزیستی کشور و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین نشست با مسئولان سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه بهزیستی برای انتصاب نخستین مشاور جوان خود از آنها نظر خواهی کرد که با موافقت تمامی اعضا، غلامرضا فروغی نعمت اللهی، دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

غلامرضا فروغی نعمت اللهی، مشاور جوان سازمان بهزیستی، دانشجوی دکتری رشته مدیریت دولتی بوده و در چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی ابداعات، اختراعات و مالکیت‌های صنعتی ارشمیدس روسیه2011 که در شهر مسکو برگزار شد با ارائه اختراع خود با عنوان «مصالح بازیافتی جایگزین سیمان از مواد پلاستیکی بازیافتی با استفاده از نخاله های ساختمانی» موفق به دریافت دو مدال طلا، یک مدال نقره و پنج دیپلم افتخار شد.

وی به واسطه حضور و ارائه اختراعات خود در نمایشگاه ارشمیدس روسیه2011، از سوی ریاست بخش شیمی دانشگاه دولتی روسیه موفق به دریافت مدرک «دکتری تحقیقاتی افتخاری» شد.

عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در طرح مصالح بازیافتی جایگزین سیمان توانسته است با تغییر در پیوندها، ایده‌ی جدیدی در دنیا به نام خود به ثبت رساند.

فروغی برای اولین بار در کشور موفق به راه اندازی سیستم «پرورش گل با بخار غنی شده و فعال شده» شده است.

این پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، عضو انجمن مخترعین کشور، مشاور مرکز رشد واحد های فناوری دانشگاه هرمزگان، عضو بنیان حمایت از نخبگان کشور، مدرس کلاس های از ایده تا اختراع، مخترع آب سرد کن بدون استفاده از انرژی برق، مخترع رزین طبیعی برای تولید دیوارهای پیش ساخته، نماینده انجمن مخترعین کشور در بندرعباس و کرمان است.

انتهای پیام /

کد خبر: 991881

وب گردی

وب گردی