دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود جایزه ویژه پروفسور حسابی را کسب کرد

جایزه ویژه پروفسور حسابی و عناوین دانشجوی برتر و پژوهشگر برتر از سوی هیات داوران آکادمی بین المللی علوم و تکنولوژی ایران به دانش آموخته دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود تعلق گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد شاهرود، دانش آموخته دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته مهندسی عمران – مهندسی سنجش از دور دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود موفق شد عنوان ''پایان نامه برتر'' و ''پژوهشگر برتر'' و "دانشجوی برتر" را کسب کند و جایزه ویژه پروفسور حسابی را دریافت نماید.
در جشنواره پایان نامه های برتر ایران که پائیز امسال توسط آکادمی بین المللی علوم و تکنولوژی ایران برگزار شد، پایان نامه کارشناسی ارشد مصطفی عابدزاده با عنوان "تحلیل ریسک خشکسالی کشاورزی استان سمنان با استفاده از تکنیک های سنجش از دور و GIS"تحت راهنمایی دکتر بهروز ارسطو و دکتر حمیدرضا نانکلی، پس از داوری توسط هیأت داوران این آکادمی، به عنوان پایان نامه برتر با درجه عالی برگزیده شد.
همچنین به خاطر انتشار مقالات و دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در پایگاه استنادی ملی ایران، جایزه ویژه پروفسور حسابی و عناوین دانشجوی برتر و پژوهشگر برتر از سوی هیات داوران به مصطفی عابدزاده تعلق گرفت.

شایان ذکر است جشنواره پایان نامه های برتر ایران-جایزه ویژه پروفسور حسابی به عنوان یکی از جشنواره های تحت نظارت آکادمی بین المللی علوم و تکنولوژی ایران، هر ساله از سوی انجمن علمی جشنواره های علمی ایران و با حمایت بنیاد نخبگان وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

کد خبر: 993079

وب گردی

وب گردی