ارتقای کیفیت و پشتیبانی از واحدها رسالت مدیران دانشگاه آزاد است

صبح امروز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی از امکانات و کلینیک های درمانی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، صبح امروز دکتر سیدمحمودآقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران با حضور در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از امکانات، کلینکیهای درمانی و مراکز تحقیقاتی این دانشکده بازدید کرد.

دکتر آقامیری ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه از وضعیت هرم هیات علمی و دستاوردهای دانشکده دندانپزشکی ابراز خشنودی کرد و گفت: معتقد به حفظ و ارتقاء کیفیت واحدها هستیم تا به رنکینگ 1 رسیده و انتخاب برتر متقاضیان باشیم.

آقامیری در این خصوص اظهار کرد: اصرار داریم تا رنکینگ درون دانشگاهی به سرعت انجام شده و اطلاعات آن به صورت شفاف در دسترس همگان قرار گیرد تا مردم با مطالعه و ارزیابی دست به انتخاب برتر بزنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در ادامه گفت: هدف ما کسب درآمد از دانشجویان نیست بلکه نگاه و اصرار تیم مدیریتی جدید بر اداره دانشگاه بدون تکیه بر شهریه است و یکی از رسالت های خود را ارتقاء کیفیت و پشتیبانی از واحدها می داند.

وی در بخشی از سخنان خود اظهار کرد که کلیه دانشکده های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران زیرمجموعه ای از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران هستند و این بر رسالت این واحد دانشگاهی می افزاید.

در ادامه این نشست دکتر سیدعلی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، معاونان، روسای دانشکده ها و مدیران گروه دانشکده دندانپزشکی نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را جهت ارتقاء کیفی و کمی دانشگاه عنوان کرده و رئیس دانشگاه آزاد استان تهران نیز قول مساعدت در رفع برخی مشکلات را دادند.

دکتر افشین حراجی، رئیس دانشکده دندانپزشکی نیز گزارش مبسوطی از وضعیت دانشکده از ابتدای شروع به کار و دستاوردهای کسب شده ارائه دادند.

به گفته دکتر افشین حراجی دانشکده دندانپزشکی 33 سال پیش در فضایی با متراژ 190 متر مربع آغاز به کار کرد و در حال حاضر با فضایی بالغ بر 15000 هزار متر مربع و 144 عضو هیات علمی، دارای 1200 دانشجو در مقطع دکترای حرفه ای و 90 دانشجو در رشته های تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده که موفق به کسب رتبه 2 کشوری در رنکینگ شانهای شده است.

کد خبر: 993732

وب گردی

وب گردی