تیم فوتسال بسیج اساتید واحد شاهرود فاتح مسابقات استانی شد

تیم فوتسال بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود موفق شد در چهار بازی پی در پی حریفان خود از دانشگاه آزاد مهدیشهر، دانشگاه سمنان، دانشگاه گرمسار و دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان را با اقتدار شکست دهد و در سکوی نخست مسابقات قرار گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، یازدهمین دوره مسابقات بسیج اساتید استان سمنان گرامیداشت فجر 40 در رشته های مختلف ورزشی سوم و چهارم بهمن ماه به میزبانی دانشگاه آزاد سمنان برگزار گردید.

در رشته فوتسال این دوره از مسابقات که با شرکت ده تیم ازدانشگاه های استان سمنان و بصورت حذفی برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود موفق شد به ترتیب با غلبه بر تیمهای دانشگاه آزاد مهدیشهر، دانشگاه سمنان، دانشگاه آزاد گرمسار و دانشگاه علمی-کاربردی استان سمنان مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

تیم دانشگاه آزاد شاهرود پس از پشت سرگذاشتن تیم های دانشگاه آزاد مهدیشهر، دانشگاه سمنان و دانشگاه آزاد گرمسار به ترتیب با نتایج ٣ بر ١، ٣ بر ٠و ٥ بر ٢ در فینال مسابقات در برابر تیم دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان قرار گرفت و موفق شد بعد از نتیجه ١ بر ١ در زمان قانونی در ضربات پنالتی ٣ بر٢ این تیم را شکست دهد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات علاوه بر تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود که با سرپرستی رئیس دانشگاه و مسؤول بسیج اساتید دکتر سید احمد ابوالقاسمی فر شرکت کرده بود تیم های دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشگاه سمنان، دانشگاه علوم پایه دامغان، دانشگاه ایوانکی، دانشگاه علمی-کاربردی استان سمنان، دانشگاه آزاد سمنان، دانشگاه آزاد دامغان، دانشگاه آزاد مهدیشهر و دانشگاه آزاد گرمسار حضور داشتند.

کد خبر: 994082

وب گردی

وب گردی