دانشگاهیان طرح حیات طیبه  با خانواده ‌‌ی شهدای  بندرعباس دیدار کردند

تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان های کرمان و هرمزگان که در طرح دوره آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه در واحد بندرعباس شرکت کرده اند با خانواده شهدای انقلاب بندرعباس دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، در این دیدارکه جمعی از مسئولان دانشگاه نیز حضور داشتن مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان هرمزگان؛ با گرامی داشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس گفت: مفتخریم که در این ایام سراسر معنوی فاطمیه که عطر بوی دهه فجر را به مشام می رساند با عزیزانی دیدار کنیم که تمام داشت های انقلاب را مدیون جانفشانی این عزیزان هستیم و هرچه داریم به برکت خون شهدای عزیز، جانبازان سرافراز و رزمندگان بزرگوار هستیم که با هدایت عالمانه رهبر فقید انقلاب در این مسیرخطیر و مهم قدم گذارند.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی،با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران گفت: انقلاب اسلامی با شعار وحدت به ثمر نشست و در طول دوران دفاع مقدس تا کنون نیز این وحدت در همه اقشار مردم با هر دین و مذهبی کاملا نمایان و مانوس است.

وی یادآوری نمود: راه و مسیر شهدا باید به عنوان چراغ روشنگری و هدایت گرامی داشته شود و همواره مورد توجه قرار گیرد تا در سایه اتحاد، همدلی و همراهی تحت لوای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بتوانیم از شر شیاطین زمان انقلاب را حفظ نماییم.

رئیس دبیر خانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز با گرامی داشت خاطره شهدا، آنان را وارثان اصلی این انقلاب خواند و گفت: این انقلاب بر گرفته از فرهنگ انقلابی و اصالت خانواده های ایرانی است که ریشه در فرهنگ سید الشهدا علیه السلام دارد تا در زیر سایه وحدت و همدلی همه مسلمانان جهان را در زیر یک چتر گرد هم آورد.

محسن دهقانی، مسئولیت جوانان را در این برهه زمانی مهم و حساس خواند و گفت: جوانان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و به عنوان عناصر خلاق، خوش فکر و اندیشمند در تبیین و انتشار افکار و اندیشه های شهدا نقش بزرگ و به سزایی ایفا نمایند .

این دیدار به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد بندرعباس و دبیرخانه هیات امنای استان هرمزگان تدارک دیده شده بود که جمعی از مسئولان دانشگاه و دانشجویان عضو تشکلهای دانشجویی حاضر در دوره آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه استان های کرمان و هرمزگان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد حضور داشتند.

کد خبر: 994743

وب گردی

وب گردی