همایش گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در واحد تنکابن برگزار شد

همایش گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد تنکابن، همایش گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باحضور حضرت آیت الله معلمی نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری، امامان جمعه شهرستان‌های تنکابن و عباس آباد، نماینده ولی فقیه درسپاه شهرستان تنکابن، دکتر مشایخی سرپرست واحد، معاونین، استادان، کارکنان، دانشجویان، دانش آموزان و دانشجویان سما و مسئولین دانشگاه پیام نور در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن برگزارشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در همایش چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن خوشامدگویی به مهمانان و عرض تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود آن به دهه پنجم انقلاب بیان داشت: یوم الله 22 بهمن روز به ثمر نشستن و تحقق آرمان مقدس، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، روز پیروزی حق بر باطل و توکل برخدا و خداباوری، روز پیروزی خون بر شمشیر و معجزه هدیه الهی، یادآور روزهای شور و شعور ملت ایران و رشادت های شهدا بر رژیم طاغوت، روز تجدید میثاق با امام راحل و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی است.

این مسئول اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن بنا دارد یک کار نو و جدیدی را شروع کند و کتاب دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان تنکابن سال 98 رونمایی می شود.

دکتر حسینعلی مشایخی در پایان ضمن تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح جهان و کشور، دانشگاه آزاد اسلامی را مولود انقلاب دانست و گفت: رمز موفقیت این دستاوردها و سربلندی ملت ایران، تبعیت از ولایت فقیه، وحدت، مقاومت و حضور آگاهانه و به موقع در صحنه های انقلاب است. وی سپس به تشریح عملکرد دانشگاه آزاداسلامی واحد تنکابن از بدو تاسیس تاکنون پرداخت.

آیت الله معلمی نماینده محترم مردم در مجلس خبرگان رهبری سخنران همایش چهلمین سال پیروزی در دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن گفت: مراکز فرهنگی و آموزشی کتاب صحیفه امام راحل را در دستور کارشان قرار دهند.

آیت الله معلمی با اشاره به وابستگی طاغوت به بیگانگان بیان کرد: استکبارجهانی نمی خواهد کشورهای مستقل ترقی کنند و انقلاب اسلامی باعث قطع وابستگی ها شده است. وابستگی به بیگانگان در دوران طاغوت، ملت را ذلیل کرده بود.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری افزود: در سال 57 ندای امام و هدف ایشان فراگیر شد. مردم با جان ودل پذیرای انقلاب اسلامی شدند.

آیت الله معلمی خاطرنشان کرد: تنکابن در انقلاب از سابقون بود و شهدای والامقامی از این منطقه تقدیم انقلاب اسلامی شد.

آیت الله معلمی با بیان اینکه سکاندار انقلاب اسلامی بیدار است، تاکید کرد: مردم و مومنین هرجا به توصیه های مقام معظم رهبری عمل کردند، موفق شدند.

سخنران این همایش بیان کرد: انبیاء نفی کننده طاغوت بودند و امام راحل ادامه دهنده راه انبیاء بود.

آیت الله معلمی اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال بار دیگر استکبار جهانی را مایوس تر کرد و باید قدردان مردم عزیز باشیم.

در پایان مراسم از دانشجویان در حوزه های ورزشی و فرهنگی و همکاران فعال فرهنگی ودانشجویان و همکارانی که تاریخ تولدشان 22 بهمن بوده با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 996144

وب گردی

وب گردی