مسابقات کشتی قهرمانی ارتش؛با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسید

نیروی زمینی مقتدرانه قهرمان مسابقات کشتی ارتش جمهوری اسلامی ایران شد

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران ؛ مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین قرارگاه پدافندهوایی خاتم النبیاء(ص) و سرهنگ خلبان شریف عزیزی جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی نهاجا برگزار و به نفرات و تیم‌های برتر مدال، لوح تقدیر و کاپ قهرمانی اهدا شد.
بنابراین گزارش: این رقابت‌ها با شرکت 150 کشتی گیر برتر از یگانهای نیروهای تابعه آجا در روزهای 29 و 30 بهمن به میزبانی نیروی هوایی ارتش در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی ، در دو بخش فرنگی و آزاد و هربخش در 10 وزن برگزار شد که نیروی زمینی ارتش در هر دو بخش آزاد و فرنگی به مقام قهرمانی رسید.
سرهنگ شریف عزیزی جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ضمن تشکر از میهمانان ، مدعوین و ورزشکاران ، از میزبانی شایسته نهاجا تشکر به عمل آورده و دقایقی را در مورد سطح کیفی و جایگاه کشتی در نیروهای مسلح از جمله ارتش ایراد سخن پرداختند .
در رده تیمی کشتی آزاد تیم نیروی زمینی قهرمان شد و تیم‌های نیروی دریایی ارتش و نیروی هوایی ارتش به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
در رده تیمی کشتی فرنگی هم تیم نیروی زمینی قهرمان شد و تیم‌های پدافند و نیروی هوایی ارتش به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

کد خبر: 996993

وب گردی

وب گردی