آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته علوم پزشکی دانشگاه آزاد از ۴ اسفند

مطابق اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزا، ثبت نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های گروه علوم پزشکی مقطع کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ این دانشگاه فردا (۴ اسفند) آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد شرکت‌کنندگان در آزمون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بـا مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه بـه نشــانی www.azmoon.net از نتیجه آن مطلع شوند.

پذیرفته‌شدگان بایـد شخصا فردا (شـنبه ۴ اسفندماه ۹۷) با در دست داشتن مدارک لازم جهـت ثبت نام به واحد‌های ذیربط که نشانی و تلفن آنهـا در سامانه اینترنتی مرکز سـنجش و پـذیرش دانشـگاه بـه آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir و همچنین سـامانه دانشـگاه آزاد اسـلامی بـه آدرس iau.ac.ir درج شده، مراجعه کنند. عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

همراه داشتن مدارک زیر الزامی است:

اصل مدرک کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی معتبر و یک برگ تصویر آن و یا گواهی اتمام دوره کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی معتبر و یا اداره کل تربیت معلم وزارت آموزش و پرورش و ریز نمرات دوره کاردانی به منظور معادل سازی واحد‌های درسی

اصل شناسنامه عکس‌دار و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن

اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی

شش قطعه عکس ۴×۳

اصل و دو برگ تصویر مدرک مشخص کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته شدگان مرد.

تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت نام، فرم‌های مربوط به تعهدات و سایر فرم‌های که از طرف واحد یا مرکز دانشگاهی در اختیار هر یک از پذیرفته شدگان متقاضی ثبت نام قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 997209

وب گردی

وب گردی