یادواره «الگوهای جاودانه، اسوه‌های صبر» در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود

پنجمین «یادواره الگوهای جاودانه، اسوه‌های صبر» با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معزز آنان در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد علوم و تحقیقات، دکتر محمد قهدریجانی دبیر یادواره «الگوهای جاودانه، اسوه‌های صبر» با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات، تبیین و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و معرفی الگوهای عملی به نسل جوان دانشگاهی است، گفت: در این راستا این معاونت هرسال یادواره‌ای را با عنوان الگوهای جاودانه، اسوه‌های صبر برگزار می‌کند. منظور از «الگوهای جاودانه» شهدا، جانبازان و آزادگان هستند و «اسوه‌های صبر» خانواده‌های این عزیزان.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد علوم وتحقیقات با اشاره به اینکه طی چهار دوره گذشته یادواره الگوهای جاودانه، اسوه‌های صبر، 215 نفر از الگوهای ایثارگری و صبر دانشگاه و خارج از دانشگاه معرفی و تقدیر شده‌اند، ادامه داد: در سال جاری نیز با حمایت و مساعدت مسئولان واحد علوم و تحقیقات، پنجمین یادواره الگوهای جاودانه‌، اسوه‌های صبر فردا (یکشنبه 5 اسفند) برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه‌های متنوع، در بخش ویژه نیز از خانواده‌های شهدای دانشجوی مدافع حرم واحد علوم و تحقیقات، شهیدان هادی جعفری و سیدمصطفی صادقی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 997288

وب گردی

وب گردی