آغاز مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضاء هیئت علی دانشگاه آزاد اسلامی در بوشهر

مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی برادر دانشگاه آزاد اسلامی در رده تیمی و انفرادی در بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از بوشهر، مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضاء هیئت علی دانشگاه آزاد اسلامی با نام جام فجر چهلم با حضور 13 تیم و 67 بازیکن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر آغاز شد.

علیرضا الهاکی رئیس کمیته داوران فدراسیون بدمینتون کشور و سرپرست فنی این مسابقات با اعلام این خبر به خبرنگار آنا گفت: 13 تیم در 4 گروه در دور مقدماتی با هم دیدار خواهند کرد که تیم های اول و دوم هر گروه در مرحله بعد بازی های حذفی را برگزار خواهند کرد.

الهاکی در خصوص جدول گروه‌بندی این مسابقات اظهار کرد: در گروه اول این بازی ها تیم های سازمان مرکزی، اراک و فارس، در گروه دوم تیم های کرمان، سمنان، زنجان و علوم تحقیقات، در گروه سوم تیم های کرمانشاه، همدان و بوشهر، در گروه چهارم نیز تیم های کردستان، خوزستان و تهران حضور دارند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون بدمینتون ایران اضافه کرد: در بازی های انفرادی که به صورت تک حذفی برگزار می شوند، 67 بازیکن با هم به رقابت خواهند پرداخت.

سرپرست مسابقات بدمینتون جام فجر چهلم دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه داوران این بازی های از داوران لیگ بدمینتون کشور انتخاب شده اند، تصریح کرد: داوران این بازی ها از داوران درجه 2 و 3 کشور هستند و سر داور بازی ها آقای محمود گل رنگی به همراه 6 داور دیگر برای قضاوت این بازی ها در بوشهر حضور دارند.

کد خبر: 997790

وب گردی

وب گردی