بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال‌و‌بختیاری مطابق با واقعیت‌ها بررسی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال‌و‌بختیاری، گفت: یکی از نکات برجسته بررسی بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری این بود که بودجه مطابق با واقعیت‌ها بررسی شد که چنین موضوعی تا به امروز لحاظ نشده بود.

مظاهر نیکخواه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با بیان اینکه جلسه بررسی بودجه این استان در کمال دقت برگزار شد، گفت: راهنمایی‌های بسیار خوبی از سوی دکتر طهرانچی صورت گرفت که بسیار راهگشا و ارزنده است. همچنین طرح‌های خوبی مطرح شد که برای حل مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گره گشاست.

وی ادامه داد: یکی از نکات برجسته بررسی بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری این بود که بودجه مطابق با واقعیت‌ها بررسی شد که چنین موضوعی تا به امروز لحاظ نشده بود.

نیکخواه خاطر نشان کرد: کاهش هزینه‌ها، افزایش درآمد از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالیت‌های اقتصادی از مواردی بود که در بودجه سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری لحاظ و همچنین مقرر شد از طریق تبلیغات و معرفی امکانات، تجهیزات و دستاوردهای واحدهای دانشگاهی این استان برای جذب بیشتر دانشجو اقدام شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 998402

وب گردی

وب گردی