راه‌اندازی  نمایشگاه دائمی گل و گیاه  حوالی میدان راه آهن

شهردار منطقه 11 تهران در آستانه فرا رسیدن فصل بهار از پایان مراحل ساخت و راه اندازی نمایشگاه دائمی گل و گیاه در محل بوستان خواجه دهی نزدیک میدان راه آهن خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، نصراله آبادیان با بیان این که میدان تاریخی راه آهن در ایام نوروز مورد توجه مسافران و گردشگران قرار خواهد گرفت؛ گفت: نمایشگاه دائمی گل و گیاه در نزدیکی میدان راه آهن واقع در پایانه معین – بوستان خواجه دهی به متراژ 2400 متر مربع راه اندازی شده است وشهروندان می توانند از این نمایشگاه بازدید و خرید کنند.

به گفته شهردار منطقه 11 این نمایشگاه هم اکنون از 7 صبح تا ساعت 20دایر است و انواع درخت و درختچه مثمر و غیر مثمر و نهال های مناسب برای فضای باغچه ای، آبنما و گلدان در آن عرضه می شود.

آبادیان همچنین با توجه به موقعیت قرار گیری بوستان خواجه دهی در جنوب منطقه و نزدیکی آن به میدان راه آهن که از مدت ها پیش وجود معتادان و متکدیان، ساکنان محلی را آزار می داد، خاطر نشان کرد: این اقدام علاوه بر کاهش آسیب های اجتماعی در محله راه آهن و ساماندهی فضای بی دفاع شهری ، صرفه جویی اقتصادی در نگهداری فضای سبز محلی و کاهش مصرف آب را در نیز به دنبال دارد.

بوستان خواجه دهی در میدان راه آهن – ابتدای خیابان کارگر جنوبی ، کوچه خواجه دهی قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 999307

وب گردی

وب گردی