طی مراسمی تبیین گام دوم انقلاب در واحد میاندوآب صورت گرفت

تبیین برنامه های گام دوم انقلاب صبح امروز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، رئیس واحد، استادان، کارکنان و دانشجویان از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب؛ رامین رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در مراسم تبیین برنامه گام دوم انقلاب با تبریک فرا رسیدن سال جدید و حلول ماه رحمت و پرخیر و برکت رجب گفت: اهداف گام دوم انقلاب بسیار مهم و ارزشمندتر از اهداف و ایده های گام اول انقلاب است و دانشگاهیان باید در راستای تبیین فرامین و اسناد راهبردی مقام معظم رهبری در حل بحران های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بیش از پیش عمل نمایند.

رستمی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی از لحاظ محتوای دینی و اسلامی در جهان دارای تمدنی بسیار غنی و پرمحتوا است و بیانیه گام دوم انقلاب از افکار ارزشمند مقام معظم رهبری در زمینه های علمی و عملی برای پیشرفت و توسعه کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: موضوعاتی همچون معنویت و اخلاق، معیشت مردم، علم و پژوهش، اقتصاد، مبارزه با فساد، دین مداری و عدالت در انجام وظایف در حوزه های مختلف کشور از مهمترین محورهای گام دوم انقلاب است.

در ادامه این مراسم؛ سرهنگ جواد مولودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با گرامی داشت سالروز شهادت سردار مهدی باکری و بیان اهداف شهدای انقلاب و نقش منویات مقام معظم رهبری در حرکت دوم انقلاب اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب برای سیاه نمایی و سرپوش گذاشتن به آرمانها و دستاوردهای انقلاب و برجسته سازی مشکلات کشور جنگ ترکیبی علیه نظام و ملت بزرگ ایران اسلامی به راه انداختند تا مانع پیشرفت و توسعه کشور در تمامی زمینه ها بخصوص علم هسته ای و فناوری شوند.

مولودی اظهار کرد: در چهل سال اول انقلاب جوانان به عنوان قوه محرکه کشور با تمامی فراز و فرودهایی که انقلاب داشت در مقابله با بحرانها، محورخودکفایی، تعالی فرهنگ و سیاست و نیز به عنوان فرماندهان دلاور در میدان نبرد ایفای نقش نمودند و امروز جوانان نسل دوم و سوم انقلاب باید در گام دوم انقلاب به عنوان طلایه داران عرصه علم و فناوری و ناجیان اقتصاد، آینده نظام و کشور را روشن تر و از گزند و آسیب های دشمنان داخلی و خارجی حفظ کنند.

وی بیان کرد: فشار اقتصادی، ایجاد جنگ روانی، برجسته سازی مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور در سطح جهان و دامن زدن به ایجاد تفرقه در بین قومیت ها و مذاهب کشور، تقویت منافقین داخلی و نیز گمراه ساختن افراد ساده لوح را از مهمترین برنامه های دشمن در مقابله با اهداف و دستاوردهای بلند نظام در گام دوم انقلاب است.

انتهای پیام/

کد خبر: 999512

وب گردی

وب گردی