دومین روز برفی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر کار خود را با نمایش ۴ اثر در ژانرهای متفاوت آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، تمساح خونی اولین فیلم جواد عزتی در مقام کارگردان نخستین فیلمی بود که در این روز به نمایش گذاشته شد.

عزتی که تا پیش از این به عنوان بازیگر شناخته می‌شد حالا چهره‌ای دیگر از خود را به نمایش می‌گذاشت و با ساخت تمساح خونی نشان داد که علاوه بر بازیگری، در کارگردانی هم عملکرد موفقی دارد.

بیشتر بخوانید:

متن و حاشیه نخستین روز جشنواره فیلم فجر ۴۲ / از تماشای تصاویر خوش‌رنگ بنگلادش تا حاشیه‌سازی آقای کارگردان + فیلم

دومین فیلمی که برای اصحاب رسانه به کمایش گذاشته شد تابستان همان سال به کارگردانی محمود کلاری بوداو که بیش‌تر به دلیل فعالیت در عرصه عکاسی و فیلمبرداری در سینما به یکی از نابغه‌های نور و تصویر در معروف است در سومین تجربه کارگردانی خود سراغ یک داستان متفاوت رفته و تابستان همان سال را به تهیه‌کنندگی علی اوجی تولید کرده است.فیلمی که به دلیل طولانی و کش دار بودن داستان مورد نقد اصحاب رسانه نیز قرار گرفت.

سومین فیلمی که در روز دوم جشنواره به نمایش درآمد بی بدن پرحاشیه ترین فیلم جشنواره ۴۲ بودفیلمی که هنوز نمایش داده نشده برایش حسابی سر و صدا راه افتاده و حتی برخی سایت‌ها اقدام به نقد فیلم کردندبی بدن ساخته مرتضی علیزاده با ژانری جنایی است که از یک پرونده قضایی مهم الهام گرفته است.

و اما پایان بخش روز دوم جشنواره فجر فیلم پرواز ۱۷۵ به کارگردانی محمدحسین حقیقت جوان‌ترین کارگردان این دوره بود.

فیلمی که داستان انگشتر یک شهید غواص در عملیات کربلای ۴ را به تصویر می‌کشید اما نتوانست آن طور که باید در تورنومنت جشنواره به خوبی عمل کند.

دومین روز چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بر خلاف روز اول با استقبال گرم مخاطبان همراه بود، همه امیدوارند که روزهای آینده هم تنور جشنواره به همین گرمی باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =