حضور دانشگاه آزاد اسلامی اهواز در نمایشگاه بین‌المللی Getex در دبی

برای نخستین بار دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در نمایشگاه بین‌المللی Getex که با حضور بیش از ۱۵۱ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی از سراسر دنیا شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز، نمایشگاه جیتکس۲۰۲۴ در مرکز تجارت جهانی دبی، یکی از بزرگترین رویدادها و نمایشگاه‌های بین المللی آموزش عالی است که با حضور بیش از 151 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی از سرتاسر جهان در شهر دبی برگزار شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برای اولین بار در این نمایشگاه حضور داشته، و مهدی سلطانی حویزه بعنوان نماینده این واحد دانشگاهی به معرفی ظرفیت‌های پذیرش، امکانات و زیرساخت‌های دانشکده‌های مختلف و دانشکده بین‌المللی این واحد خواهد پرداخت.

علاوه بر این گفت‌وگو و تعامل با سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات علمی و آموزش عالی از جمله اهداف شرکت در این نمایشگاه بود که منجر به تفاهم برای تعدادی فرصت مطالعاتی برای اساتید واحد با یکی از دانشگاه‌های برتر چین گردید.

معرفی توانمندی‌ها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه خصوصی دنیا، ایجاد فرصت جذب و پذیرش دانشجویان جدید در راستای گسترش و تنوع سبد پذیرش دانشجو، ایجاد ارتباط با مؤسسات و کارگزارانی که در جذب و پذیرش دانشجویان بین المللی فعالیت دارند از جمله اهداف شرکت در این نمایشگاه می‌باشد.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1228630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =