دوران دانشجویی یکی از تاثیر گذار ترین دوران زندگی است

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در امور زنان و خانواده: دوران دانشجویی یکی از مهم‌ترین دوران‌ها است، به دلیل اینکه افراد خیلی خوب می‌توانند تجربه‌های متفاوتی کسب کنند، من به شخصه در دوران دانشجویی، دانشجوی فعالی بوده‌ام و در همه تشکل‌ها، نهادها، انجمن‌های صنفی و کمیته علمی عضو مرکزی بوده‌ام. 

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، عاصمه قاسمی، مشاور دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده ضمن ابراز خوشحالی از حضور بین دانشجویان، ولادت حضرت معصومه و روز دختر را تبریک گفت.

قاسمی در ادامه افزود: از آنجایی که بنده معلم و استاد هستم، از بودن در جمع دانشجویان بسیار خرسندم و آن‌ها را مانند فرزندانم دوست دارم.

وی تصریح کرد: دوران دانشجویی یکی از مهم‌ترین دوران‌ها است، به دلیل اینکه افراد خیلی خوب می‌توانند تجربه‌های متفاوتی کسب کنند، من به شخصه در دوران دانشجویی، دانشجوی فعالی بوده‌ام و در همه تشکل‌ها، نهادها، انجمن‌های صنفی و کمیته علمی عضو مرکزی بوده‌ام.

قاسمی افزود: خوشبختانه امروز در صحن دانشگاه، تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌های علمی بسیار زیاد شده است که کار شما دانشجویان را برای ترقی بسیار راحت تر می‌کند، و همه‌ی شما در کنار تحصیل باید کارهایی اثر گذار نیز انجام دهید و تجربیاتی کسب کنید که جای دیگر ممکن است قابل دسترسی نباشد.

عاصمه قاسمی چالش‌های مربوط به زنان و دختران را اینگونه تشریح کرد: یکی از چالش‌هایی که امروزه در حوزه دختران جوان داریم، تفکراتی است که می‌خواهد هویت دخترانه و زنانه را از دختران و از زنان ما بگیرد، به عنوان مثال وقتی خانمی بخواهد مدیر موفقی باشد به او می‌گویند باید مثل یک مرد کار کنی، و این مسائل یعنی اینکه اگر من دختر بخواهم یک مدیر قوی باشم باید حتماً از زن بودن و دختر بودن دور شوم؛ ما باید با دخترانمان به گونه‌ای رفتار کنیم که او بداند مثل یک زن موفق عمل کند.

وی در پایان هدفمند بودن را به عنوان یکی از ارکان مهم دوران دانشجویی و زندگی نام برد و گفت: از فرصت ۴ ساله دانشجویی خود به خوبی استفاده کنید، امیدوارم در زندگی در عرصه اجتماعی، دانشجویی و خانوادگی که سه عرصه مهم زندگی است شما دختران ایران جزو بهترین‌ها باشید و بدرخشید و با افتخار بگویید که من یک خانم و دختر ایرانی موفق هستم.

خبرنگار:فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1230083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =