استادان برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر تجلیل شدند

استادان برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام معلم از سوی ریاست واحد، تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، مراسمی روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر، برگزار شد.

این مراسم با حضور دکتر محسن تاری، ریاست دانشگاه، معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر در سالن اجتماعات این واحد برگزار شد.

مراسم با قرائت کلماتی چند از کلام‌الله مجید توسط ملکی، قاری قرآن و مسئول حراست واحد و همنوایی با سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز و با سخنانی توسط محسن تاری، ریاست دانشگاه، ادامه یافت.

رئیس دانشگاه آزاد واحد نوشهر، ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم، گفت: استاد مطهری، الگوی همه معلمان و استادان دانشگاه است و باید از اخلاق و منش او درس بگیریم و سرلوحه خود قرار دهیم.

تاری با اشاره به تلاش همه استادان دانشگاه در جهت ارتقا سطح علمی و اخلاقی دانشجویان، بیان کرد: از همه شما کمال تشکر و قدردانی را دارم و به نظر من همه شما عزیزان، بهترین و لایق قدردانی هستید.

در خاتمه این مراسم از دکتر مجید معتمدی به عنوان پژوهشگر برتر واحد با اهدا لوح سپاس، تقدیر و از دکتر نرگس افسری نیز جهت ارتقا علمی از استادیاری به دانشیاری، قدردانی شد.

لوح سپاس در این مراسم توسط تاری، ریاست و ملکی، مدیر حراست واحد به منتخبین اهدا شد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =