اظهارات جنجالی مربی نساجی

مربی تیم فوتبال نساجی هنوز نگران سقوط تیمش است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شاهرخ‌ بیانی در خصوص وضعیت نساجی در سه هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: با سلام و تسلیت به خاطر شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان. در خصوص نساجی باید بگویم به لطف خدا با نتایجی که کسب شد کمی از منطقه خطر فاصله گرفتیم، ما تیم را در شرایط سختی تحویل گرفتیم و خیلی امید زیادی به بقای نساجی نبود ولی الان تیم کمی از حاشیه امن برخوردار است. این تحول از زمانی شکل گرفت که ساکت الهامی هدایت تیم را بر عهده گرفت و تاثیر حضور او را در بازی‌ها و نتایج می‌توانید ببینید. با این وجود هنوز کار تمام نشده و هنوز خطر را احساس می‌کنیم و باید در دیدارهای باقی مانده حداکثر امتیاز را کسب کنیم و بهترین جایگاه ممکن را به دست بیاوریم. ما سه بازی سخت و سرنوشت ساز داریم و محکوم به نتیجه گرفتن هستیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش جواد نکونام به شهادت ابراهیم رئیسی

وی افزود: ما تا اینجا کار سختی را از پیش رو برداشتیم و این به صورت اتفاقی رقم نخورد و با کار سخت و تلاش و تمرین و آنالیز حریفان رخ داده است. من با مربیان زیادی کار کردم ولی با جرئت می‌گویم ساکت الهامی از فنی‌ترین مربیان فوتبال ایران است و نتایجی که در سال‌های اخیر کسب کرده هم این موضوع را نشان می‌دهد. خصوصاً دو قهرمانی در جام حذفی با تراکتور نساجی گواه این مدعاست و حالا هم ماموریت دشوار او نگه داشتن نساجی در لیگ برتر بود که امیدوارم به سرانجام برسد. بازهم می‌گویم هنوز چیزی تمام نشده و شرایط جوری است که باید با جدیت تمام در سه بازی آینده به میدان برویم و حداکثر امتیازات را کسب کنیم تا خطری تیم را تهدید نکند.

مربی نساجی در مورد تقابل این هفته با استقلال و حساسیت این دیدار گفت: این بازی برای هر دو تیم مهم و حیاتی است. استقلال می‌خواهد در کورس قهرمانی صدر جدول را حفظ کند و ما هم همانطور که گفتم به خاطر شرایطی که داریم محکوم به برد هستیم و همین موضوع بازی را جذاب و حساس می‌کند. من خودم یک استقلالی هستم ولی در این بازی فقط یک هدف را دنبال می‌کنم و آن هم موفقیت نساجی است. به هر حال بازی سختی داریم و همانطور که گفتم دو تیم به سه امتیاز بازی نیاز مبرم دارند.

منبع: منیبان

انتهای پیام/

کد خبر: 1231445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =