به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز ثبت نام دریافت تسهیلات سفر اربعین برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.
متقاضیان دریافت این تسهیلات برای ثبتنام باید مراحل زیر را طی کنند.
۱. ابتدا می بایست در سامانه سماح ثبت نام انجام گیرد.
۲. سپس به سامانه ساجد به نشانی sajed.IAU.ir قسمت ( ثبت نام دانشجویان) مراجعه شود.
۳. متقاضیان پس از وارد نمودن کد ملی و شماره دانشجویی در صورت صحت اطلاعات به سامانه احراز هویت دانشگاه هدایت میشوند. دانشجویان باید در سامانه، احراز هویت سامانه ساجد را «ورود از خارج از سازمان» انتخاب کنند.
۴. پس از ورود به صفحه شخصی در سامانه ساجد گزینه « راهپیمایی اربعین حسینی» انتخاب شود.
۵. در این قسمت میبایست کد و تصویر کارت ثبت نامی در سامانه سماح بارگذاری شود.
۶. در این مرحله « درخواست وام» توسط دانشجویان ثبت میشود که آنها باید پس از ۲۴ تا ۴۸ ساعت به یکی از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران مراجعه و پس از افتتاح حساب و عدم وجود معوقات بانکی وام را دریافت کنند.
منبع: آنا
/نتهای پیام/