خرید استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس ظلم در حق مردم مظلوم ماهشهر است

عبادی گفت: سال‌هاست شهری همچون بندر امام خمینی(ره) با مشکلاتی مانند آب‌گرفتگی مواجه است و هنگام بارندگی خانه و اثاثیه منزل شهروندان آن نابود می‌شود،شایسته نیست پول پتروشیمی‌ها صرف باشگاه‌داری این تیم تهرانی شود.

حجت‌الاسلام جاسم عبادی امام جمعه بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از ماهشهر با انتقاد شدید از واگذاری استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس اظهار کرد: در حالی که شهرستان بندر ماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، شهرها و روستاهای تابعه آن با مشکلات و محرومیت‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی‌های منطقه به هیچ عنوان منطقی نیست و یک جفا بزرگ در حق مردم این شهرستان‌ها می‌باشد.

وی افزود: سال‌هاست شهری همچون بندر امام خمینی(ره) با مشکلاتی مانند آب‌گرفتگی مواجه است و هنگام بارندگی خانه و اثاثیه منزل شهروندان آن نابود می‌شود، شایسته نیست پول پتروشیمی‌ها صرف باشگاه‌داری تیمی شود که هیچ ربطی به این منطقه ندارد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: یکی از شرکت‌هایی که تیم استقلال تهران به آن واگذار شده پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) است که سال‌های اخیر تیم بسکتبال خود که دارای افتخارها و مقام‌های متعدد آسیایی و کشوری بود را به بهانه تولیدی بودن این شرکت منحل کرد.

عبادی ادامه داد: حالا چگونه است که تولیدی بودن این شرکت فراموش شده و بدون توجه به تیم‌های متعدد ورزشی منطقه که از تأمین معمولی‌ترین هزینه‌های خود ناتوان هستند، تیم استقلال تهران با این حجم از بدهی مالی و هزینه‌های چند ده میلیاردی به شرکت‌های پتروشیمی واگذار می‌شود.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه انتظار می‌رود نماینده کنونی و همچنین نماینده منتخب، نسبت به این موضوع ورود قاطعانه داشته باشند، تاکید کرد: یک تناقض بزرگ در این بین وجود دارد، شرکت‌های پتروشیمی منطقه برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و هزینه‌کرد در این باره و همچنین حمایت‌ از تیم‌های ورزشی منطقه هزار بهانه می‌آورند اما برای حمایت مالی از تیم پر هزینه استقلال مشکلی ندارند.

عبادی تصریح کرد: این اتفاق در حالی افتاده که ورزشکاران منطقه که عمده آنها از مقام‌داران و مدال‌آوران و قهرمانان استانی و ملی و بعضاً بین‌المللی هستند در محرومیت مطلق به سر می‌برند و بودجه پتروشیمی‌های منطقه باید صرف هزینه‌های هنگفتی همچون خرید بازیکنان چندین میلیاردی و هزینه‌های سرسام‌آور جانبی تیم استقلال تهران شود که هیچ سودی برای منطقه و جوانان محروم آن ندارد.

خبرنگار: دانیال اسلامی پناه

انتهای خبر

کد خبر: 1228317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 11
    • نظرات در صف انتشار: 11
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      0 0
      یواش ،یواش،پرسپولیسی‌ها خودی نشان دادند حسودی کردن درست نیست پرسپولیس هم با بوجه بیت‌المال اداره می‌شود اما حاجی آقا این دو تیم میلیون ها هوادار دارند رقابت با تیم‌های عرب سخت است پای آبروی کشور در میان است انشاالله خیر است تا الان صحبت نکردید حالا خواهشا رنگی فکر نکن ،
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      0 0
      آقای عبادی چرا نمیگی دادن عیدی ۳۰میلیون تومان وحقوق دفاعیات ۵۰میلیون تومان دیگر کارمندان و حتی کارگران شرکتی ظلم در حق معلمان و بازنشستگان شده واگذاری هلدینگی که در ۱۲ استان فعالیت می کند و استقلال هم هوادار میلیونی دارد چه ربطی به درست کردن کوچه ها وکما به مردم عزیز ماهشهر دارد مگه دولت بودجه عمرانی ندارد ویا دیگه درآمدی ندارد بد بودن وضعیت عمرانی وومعیشتی ماهشهر از بی عرضگی مسولین اجرایی ونمایندگان آن شهر است سالهای قبل چرا که استقلال به چهاررنگ واگذارشده بود مگه بودجه نبوده عبادی میخواهی حرفی زده باشی و معروف بشی بهتر مسیر دیگه ای انتخاب کنی
    • تا ابد آبی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      0 0
      این فکر می‌کنه شرکت نفت مال محلشونه بابا نفت ملیه تهران و جای دیگه نداره تازه نصف ایران پشت استقلال کبیره
    • ناشناس BR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      0 0
      شمااز چای دبش واختلاسهاهم حرف بزن
    • صحت IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      0 0
      سلام وعرض ادب ال حق انصاف عجب عالی گفت چرا تا کنون خرج جوانان ومردم محروم این مناطق نکرده. استقلال تهران هست چه ربطی به خلیج دارد. اگر چهار تا مرد مثل عبادی بود. وحق میگفت. چنین کسانی پیدا نمیشد. درود بر عبادی. جوانان جنوب حق تان را پس بگیرید.
    • علی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      0 0
      حاج آقا، یعنی اگه هلدینگ خیلج فارس، تیم استقلال رو نمیخرید، مشکل شهر شما حل میشد!؟ احتمالا تو طرفدار تیم لنگ هستید.
    • نیدا IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      0 0
      نه اینکه قبل از استقلال خیلی به حق مردم رسیدگی میشده مردم در رفاه بودن حالا پای استقلال اومده وسط همه حق بگیر مردم شدین واسه ما
    • کورش انزانی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      0 0
      بشین سر جات توی چیزی ک تخصص نداری ورود نکن
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      0 0
      این طرفدار پیروزی است
    • محمد IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      0 0
      واقعا عین حقیقت را گفتی درود خدا بر شما باد
    • منصور IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      0 0
      دزدی بسه ما شهری آلوده وخیابانهای فرسوده داریم بسه دیگه