جزئیات برگزاری اجلاس سالانه مدیران ارشد سازمان سما

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری اجلاس سالانه مدیران ارشد سما در استان ها و شهرستان ها، گفت: این اجلاس در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری در اردوگاه تربیتی سما چالوس با حضور 150 نفر از همکاران، پس از 3 سال وقفه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، احمد زرهانی با بیان اینکه اجلاس دبیران شورای نظارت استان های سازمان سما نیز روز جمعه در چالوس برگزار شد، اظهار داشت: اجلاس سالانه مدیران ارشد سما با قرائت پیام دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد. این پیام کوتاه، جامع و راهبردی بوده و مورد استقبال شرکت‌کنندگان در اجلاس قرار گرفت.

زرهانی در توضیح جزئیات اجلاس سالانه مدیران ارشد سما گفت: در این اجلاس اصول حاکم بر برنامه راهبردی 5 ساله سما مورد بررسی قرار گرفت و سیاست ها و برنامه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی، پرورشی، ورزشی و اداری مالی سازمان سما نقد و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

او با بیان اینکه 4 کارگروه متشکل از دبیران شورای نظارت و هماهنگی سما در استان ها و مدیران ستادی، گزارش عملکرد یک سال اخیر خود را مطرح کردند، گفت: این گزارش عملکرد در حوزه تمرکززدایی، نوآوری، امور مدارس و آموزشکده ها و اصلاح فرآیندهای اداری و مالی مطرح شد و شرکت کنندگان در یک فضای دوجانبه و توأم با هم‌اندیشی به نقادی و اظهارنظر پرداخته و مسیر یک سال آینده سما را ترسیم کردند.

رئیس سازمان سما افزود: همچنین کارگاه های آموزشی با حضور مدیران کل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران سازمان سما برگزار شد و در حوزه های مختلف، مسائل آموزشی، اجرایی و فرهنگی بررسی و افق های پیش رو روشن شد.

دکتر زرهانی مهمترین دستاوردهای این اجلاس را چاره اندیشی برای توسعه مدارس سما، تقویت حرکت کارآفرینی، مهارت آموزی در آموزشکده ها و هماهنگی بیشتر بین سازمان سما و دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: در همین راستا، فرصت مناسبی برای هماهنگی بین صف و ستاد و ارتقای کارآمدی و اثرگذاری حوزه های استانی و منطقه ای فراهم شد.

او گفت: هدف اصلی برگزاری اجلاس سما ایجاد انگیزش برای توسعه و تقویت مدارس و آموزشکده های سما، زمینه سازی برای برنامه راهبردی 5 ساله، تعامل روز افزون صف و ستاد، عبور از مشکلات جاری و دستیابی به افق و چشم اندازی امیدآفرین و گسترش تعاون و تعامل سازنده بین سما و دانشگاه آزاد اسلامی بود که به فضل الهی، در حد مطلوبی تحقق یافت و ان‌شاءالله سال تحصیلی با یک حرکت همگن و رو به تکامل، آغاز شود.

20101

کد خبر: 674060

وب گردی

وب گردی