آماده‌سازی تیم کاراته دانشگاه آزاد برای فینال زودرس

تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی 10 روز دیگر در مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ کاراته به مصاف تیم رعد پدافند می رود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی 10 روز دیگر در مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ کاراته به مصاف تیم رعد پدافند می رود. کاراته‌کایان دانشگاه آزاد در حال آماده سازی برای این دیدار حساس هستند و در همین راستا به زودی اردویی را برگزار می کنند.

تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی به تازگی مقام نایب قهرمانی آسیا رسیده و از روحیه بالایی برای ادامه مسابقات سوپرلیگ برخوردار است. تیم کاراته دانشجویان ایران که در واقع تیم منتخب دانشگاه آزاد اسلامی بود، در نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

مسابقات سوپرلیگ کاراته کشور روز 13 مهرماه سال گذشته با شرکت دانشگاه آزاد اسلامی، هیأت گیلان، گوجوریو، آوای رزم، پاس، عقاب بروجرد، رعد پدافند، آذرپینار و انقلاب قم در دو گروه برگزار شد و دانشگاه آزاد، یکی از چهار تیم صعودکننده به جمع 4 تیم برتر لقب گرفت.

تیم‌های دانشگاه آزاد، پاس، آذرپینار و رعد پدافند، 4 تیم حاضر در مرحله ماقبل پایانی هستند و قرار است مرحله نیمه نهایی و نهایی این مسابقات روز 13 اردیبهشت‌ماه سال 97 برگزار شود. تیم رعد پدافند، حریف تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی از قدرت زیادی برخوردار است و دانشگاه آزاد کار بسیار سختی در فینالِ زودرس سوپرلیگ امسال، پیش رو دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003033

وب گردی

وب گردی