سارقان مسلح احشام در آبادان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارقان مسلح احشام و کشف 42 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان پس از تجمیع اظهارات مالباختگان و تحقیقات شبانه روزی دریافتند که سارقان با استفاده از دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای و پژو پارس سفید رنگ اقدام به سرقت احشام دامداران روستایی نموده و از صحنه متواری شدند.

وی تصریح کرد: ماموران مجرب آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند 2 سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به 42 فقره سرقت؛ شامل 10 فقره احشام، 15 فقره منزل، 12 فقره سیم برق، 3 فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و تصریح کرد؛ یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط گردید.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل،کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

این مقام انتظامی از شناسایی 4 نفر از مالباختگان احشام خبر داد و در خاتمه گفت :علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید
انتهای خبر/

کد خبر: 1228452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =