کارگاه تبیین راهبردی و روشنگری گام دوم انقلاب در واحد میاندوآب برگزار شد

کارگاه تبیین راهبردی و روشنگری گام دوم انقلاب صبح امروز با حضور امام جمعه میاندوآب، رئیس واحد، استادان، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، امام جمعه میاندوآب با تبریک حلول ماه رحمت و مغفرت گفت: تبیین گام دوم انقلاب از مهمترین حرکت های سازندگی برای توسعه و پیشرفت کشور است و دانشگاهیان به عنوان طلایه داران سنگر علم و فرهنگ با جدیت تمام باید در این زمینه گام بردارند.

حجت الاسلام حمید حسن زاده در ادامه افزود: امروز در عرصه جهانی مراکز علمی را با تعداد استاد و کارمند ارزیابی نمی کنند بلکه ملاک ارزیابی و مقیاس در حوزه علم، مقاله نویسی و پژوهش محوری است و استادان و دانشجویان باید در این عرصه پیشرو و پیش گام حرکت کنند.

عضو هیأت علمی واحد میاندوآب در ادامه با اشاره به بحث اخلاق و معنویت به عنوان دومین گام و حرکت در گام دوم انقلاب تصریح کرد: ایمان و باورهای درونی جامعه از مهمترین زیربنا و زیرساخت های گام دوم انقلاب است که باید بیش از پیش قوی تر و تقویت شوند تا گام های استوار اول و دوم انقلاب در عرصه سازندگی برای مراحل بعدی استوارتر و تجربی تر پیش رود.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری مطالبه گری جوانان در گام دوم انقلاب را از رموز استوار ماندن قدرت اقتصادی، نظامی، سیاسی و فرهنگی در تقابل با استکبار جهانی و نیز قدرت سیاسی را مهمترین قدرت و تفکر برای ماندگاری حکومت در جهان یاد کردند و توسعه سیاسی در بین ملت های جهان به خصوص کشورهای همسایه را دژی مستحکم در برابر استکبار جهانی برشمردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در جلسه تبیین راهبردی و روشنگری گام دوم انقلاب با تبیین جایگاه دانشگاهیان در پیشبرد اهداف و برنامه های بلند مدت نظام در مراحل گام دوم انقلاب گفت: دانشگاه به عنوان دیدبان انقلاب و سنگر تدافعی در برابر حرکت های شوم دشمنان در گام اول انقلاب توانسته در حوزه پژوهش، فناوری و هسته ای افتخارات شایسته ای را به ارمغان آورد.

دکتر رامین رستمی در ادامه افزود: گام دوم انقلاب تکامل دهنده برنامه ها و اهداف گام اول انقلاب است و استکبار با تحریم و ترور دانشمندان هسته ای نتوانست از حرکت ها و پیشرفت های انقلاب اسلامی در گام اول انقلاب جلوگیری کند و با اعمال تحریم های ظالمانه و گسترده و جنگ اقتصادی و سیاسی می خواهد مسیر گام دوم انقلاب را به بن بست برساند ولی هرگز نخواهد توانست به ایدهها و خواسته های شرورانه خود دست یابد، چرا که گام دوم انقلاب با بصیرت و آگاهی ملت و رهبریت داهیانه مقام معظم رهبری قطار توسعه و سازندگی گام اول انقلاب را به سرمنزل خودکفایی و پیشرفت خواهد رسانید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1004679

وب گردی

وب گردی