تاکید اسلام به عفاف و حجاب، جنبه پیشگیرانه دارد/ جهان فعلی به بیماری لذت طلبی دچار شده است

  عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در جمع کارکنان و استادان این دانشگاه گفت: تاکید اسلام به رعایت عفاف و حجاب، جنبه پیشگیرانه از آسیب‌های اخلاقی دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بردسیر، عبداله اسماعیلی در کارگاه آموزشی مساله حجاب، با تاکید براینکه نباید حجاب را زنجیری به پای زنان بدانیم افزود: پوشش بانوان، از بسیاری از انحرافات فردی و اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، از حجاب به عنوان چهارچوبی برای حفظ منزلت زن نام برد و افزود: در ادیان دیگر از زن به نیکی یاد نمی‌شود ولی دین مبین اسلام، زن را موجب آرامش انسان معرفی کرده است.

این پژوهشگر و استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با انتقاد از اینکه برخی افراد مغرض و کج اندیش، علت عقب ماندگی علمی جهان اسلام را با حجاب و عفاف مرتبط دانسته‌اند گفت: هیچ تحقیقی در دنیا نشان نداده که حجاب موجب عقب ماندگی جوامع می‌شود.

وی، با تاکید براینکه تاثیرات منفی گناه می تواند نسلی را بیمار کند خاطر نشان کرد: متاسفانه جهان فعلی به بیماری لذت طلبی دچار شده و افراط در لذت گرایی به استفاده ابزاری از زنان مبدل شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1005347

وب گردی

وب گردی