حادثه اتوبوس دانشجویان خوشبختانه هیچ خسارت جانی نداشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد گفت: در این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی به دانشجویان وارد نشده است و جای هیچ نگرانی نیست.

علیرضا انوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره جزئیات حادثه اتوبوس حامل دانشجویان واحد فیروزآباد اظهار کرد: همه ساله در شب‌های قدر دانشجویان به تپه شهدای فیروزآباد می روند که اعمال لیالی قدر را در جوار شهدا انجام دهند؛ این موضوع مصوبه شورای فرهنگی را نیز دارد.

وی افزود: امسال نیز اولین شب قدر را در مسجد دانشگاه برگزار کردیم و قرار بر این شد که شب دوم دانشجویان را به تپه شهدا ببریم، این مراسم شب دوم برگزار شد؛ اما در راه بازگشت اتوبوس حامل دانشجویان ترمز برید و دچار حادثه شد.

انوری ادامه داد: این اتوبوس دارای معاینه فنی و بیمه بوده است. خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی به دانشجویان وارد نشده است و جای هیچ نگرانی نیست. صرفا 8 ماشین که در کنار جاده پارک بوده اند به علت از کنترل خارج شدن اتوبوس دچار آسیب شدند.

رئیس واحد فیروزآباد تصریح کرد: روز گذشته نیز جلسه اضطراری در همین خصوص برگزار کردیم و موضوع مورد بررسی قرار گرفت؛ بانی اصلی برگزاری این مراسم سپاه پاسداران است؛ به همین دلیل جلسه دیگری را با مسئولان سپاه داشتیم و به جهت کنترل شرایط و جلوگیری از سوء استفاده از آن‌ها قدردانی کردیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006565

وب گردی

وب گردی