معرفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحدنجف‌آباد

سرپرست جدید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف آباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد صبح امروز در جلسه معارفه سرپرست جدید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه، موفقیت‌های کسب شده این واحد دانشگاهی را نتیجه تلاش مجدانه و فعالیت‌های خالصانه مسئولان و کارکنان عنوان کرد.

امیررضا نقش با توجه به مسئله کاهش وابستگی دانشگاه‌های غیردولتی به منابع شهریه‌ای، آن را یکی از مسائل مهم و مبتلا به دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور دانست و افزود: این واحد دانشگاهی سال ۱۳۹۷ برای نخستین‌بار در تاریخچه فعالیت خود توانست بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال طرح پژوهشی برون‌دانشگاهی و صنعتی و ۲۱,۵ درصد درآمد غیرشهریه‌ای به نسبت شهریه دریافتی جذب کند که این دستاورد یک رکوردشکنی برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد محسوب می‌شود.

وی به تعهد ۱۸ درصدی واحدهای دانشگاهی در برنامه بودجه سال ۹۷ اشاره و مطرح کرد: درآمدهای ناشی از طرح‌های پژوهشی برون‌دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به دو برابر موافقتنامه بودجه‌ای رسید و جذب بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در طرح‌های برون‌دانشگاهی صنعتی در همین راستا تحقق یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان با حضور دکتر طهرانچی از واگذاری مأموریت طرح پایش از ذوب‌آهن اصفهان به دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و انعقاد تفاهم‌نامه پژوهش و فناوری بین دانشگاه آزاد اسلامی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد خبر داد.

نقش با تأکید بر لزوم ورود به طرح‌های بزرگ ملی یادآور شد: در طرح سازمان مرکزی، دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور باید سمت و سوی پژوهش را از علم برای علم و پژوهش برای پژوهش تغییر دهند و برداشتن گام‌های جدی در راستای این تغییر از برنامه‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد خواهد بود.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: مقام معظم رهبری نظامات ارزشی حرکت ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی را در این بیانیه ابلاغ فرمودند و هر نوع هدف‌گذاری باید ذیل این نظام ارزشی حرکت کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب، متذکر شد: به‌کارگیری نیروهای جوان و باانگیزه در کنار بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان از اعتقادات بنده است.

وی، حل مسائل کشور را از جمله انتظارات از نسل چهارم دانشگاه دانست و تأکید کرد: باید دانشگاه‌ها در حل مسائل و مشکلات جامعه و صنعت اقدام کنند.

در پایان این مراسم رئیس واحد نجف آباد از خدمات دکتر حمید غیورقدردانی و برای دکتر حسین سلیمانی سرپرست جدید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر: 1006686

وب گردی

وب گردی