سرمایه‌های انسانی تضمین‌کننده رشد دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: سرمایه‌های انسانی دانشگاه آزاد اسلامی تضمین‌کننده رشد، توسعه و پیشرفت واحدهای دانشگاهی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اصفهان، مسعود جعفری‌نژاد رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان درباره ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در بخش نیروی انسانی اظهار کرد: سرمایه‌های انسانی دانشگاه آزاد اسلامی که شامل کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان است، تضمین‌کننده رشد و توسعه و پیشرفت واحدهای دانشگاهی هستند.

وی افزود: پرورش و ایجاد انگیزه در سرمایه‌های انسانی باید در واحدهای دانشگاهی بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی که در آن قرار داریم، رویکردها و استراتژی واحدها باید بر اساس توجه ویژه به منابع انسانی دانشگاه و بهره‌برداری بهینه از منابع داخلی به‌ویژه سرمایه انسانی صورت پذیرد.

جعفری‌نژاد تصریح کرد: سرمایه‌های انسانی، فکری و فیزیکی که در دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد، مجموعه‌ای از تجربه، مهارت و تخصص ایجاد کرده که سرمایه‌ای بی‌نظیر در اختیار این مجموعه قرار داده است.

وی افزود: سرمایه‌های انسانی دانشگاه آزاد اسلامی، سرمایه‌های اجتماعی این دانشگاه محسوب می‌شوند که با تشکیل خانواده‌ای بزرگ در سراسر کشور و همه مناطق جغرافیایی تبدیل به الگویی بی‌نظیری شده‌اند.

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: رؤسای واحدها و مراکز آموزشی باید به این نکته توجه داشته باشند که با مدیریت راهبردی سرمایه‌های انسانی می‌توانند دانشگاه را در رویارویی با شرایط محیطی جدید توانمندتر سازند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008333

وب گردی

وب گردی