گسترش رشته‌های پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: گسترش رشته‌های پیراپزشکی، بهداشت عمومی و تغذیه از اولویت‌های آموزشی این واحد دانشگاهی در سال ۹۸ خواهد بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از گرمسار، علیرضا لادن‌مقدم سرپرست واحد گرمسار با توجه به سی و یکمین سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار واحد گرمسار (۲۶ خرداد ۶۷) دستاوردها و توفیقات به دست آمده در این واحد دانشگاهی را برشمرد و از گام‌های اساسی این دانشگاه در اخذ رشته‌های مورد نیاز منطقه و افزایش طرح‌های درآمدزایی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

وی با تجلیل از خدمات ارزشمند مؤسسان، مسئولان شهرستان گرمسار، استادان، کارکنان، دانشجویان و رؤسای پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و افرادی که برای واحد گرمسار تلاش کرده‌اند از خدمات ارزشمند مرحوم عباس عبداللهی، مرحوم سیدعبدالله علوی و مرحوم محمدحسن هجرتی رؤسای پیشین این واحد دانشگاهی که سال‌های گذشته دعوت حق را لبیک گفتند، تجلیل کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با بیان اینکه این دانشگاه از بدو تأسیس تا به امروز منشاء خدمات علمی، فرهنگی و آموزشی مهمی بوده و توانسته دانشمندان و فرهیختگان زیادی را تربیت و به جامعه تحویل دهد و بر نیروی علمی کشور بیفزاید، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار که یکی از شاخه‌های پرثمر درخت تنومند و سرسبز انقلاب اسلامی است در طول ۳۱ سال فعالیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خود توانسته، نقشی مؤثر در تعلیم و تربیت جوانان فرهیخته میهن اسلامی‌مان داشته باشد.

لادن‌مقدم تصریح کرد: بیانیه مهم مقام معظم رهبری با عنوان گام دوم انقلاب اسلامی، حال و آینده جمهوری اسلامی ایران را به شایستگی تبیین کرده و این بیانیه‌ حکیمانه چراغ راهی برای هدایت ما به سمت آینده‌ای بهتر هم برای دانشگاه آزاد اسلامی، استادان، دانشجویان و کارکنان و هم برای ملت ایران و امت اسلامی است.

وی ساخت پروژه یادمان شهدای گمنام در این واحد دانشگاهی با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران را از طرح‌های فاخر و ماندگار فرهنگی در سال ۹۷ برشمرد و افزود: موزه بزرگ آثار شهدای شهرستان‌های گرمسار و آرادان نیز یکی دیگر از برنامه‌های فاخر فرهنگی بوده که برای نخستین‌بار در شهرستان گرمسار در این واحد دانشگاهی تجهیز و راه‌اندازی شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار اعزام بیش از ۵۵ نفر از دانشجویان و کارکنان به عتبات عالیات و پیاده‌روی اربعین با هزینه کامل خیران را یکی دیگر از برنامه‌های مهم فرهنگی در سال ۹۷ برشمرد و تصریح کرد: مصمم هستیم برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی اثرگذار را با برنامه‌ریزی و به‌صورت مدون برگزار کنیم.

لادن‌مقدم پیگیری و تصویب رشته‌های پرستاری، اتاق عمل و علوم و صنایع غذایی را یکی از رخدادهای مهم آموزشی در واحد گرمسار دانست و تأکید کرد: توسعه مرکز ایوان‌کی و گسترش رشته‌های پیراپزشکی، بهداشت عمومی و تغذیه از اولویت‌های آموزشی این واحد دانشگاهی در سال ۹۸ خواهد بود.

وی افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای در سال ۹۸ را گام مهم این واحد دانشگاهی برای کاهش وابستگی به شهریه دانست و تصریح کرد: در سال زراعی ۹۷ و ۹۸ حدود ۱۳۰ هزار متر مربع از زمین‌های کشاورزی و مزرعه گیاهان گلخانه‌ای واحد گرمسار زیر کشت جو، یونجه، خیار و سایر محصولات کشاورزی رفته که بیش از یک میلیارد ریال درآمد عاید واحد گرمسار شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار راه‌اندازی مزرعه آکواپونیک، پیش‌بینی برگزاری دو کارگاه با حضور مدرسان فائو، راه‌اندازی مزرعه هزار قطعه‌‌ای پرورش نیمه صنعتی مرغ و بوقلمون، توسعه ۳۰۰ درصدی گنجایش و حجم مزرعه پرورش شترمرغ و اجرای فاز دوم مزرعه پرورش گوساله را از مهم‌ترین طرح‌های درآمدزا در این دانشگاه برشمرد.

لادن‌مقدم ابراز امیدواری کرد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نامگذاری شده در گام دوم انقلاب همگام با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی بتوانیم در عرصه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و کارآفرینی، نقش مؤثری در تعلیم و تربیت جوانان فرهیخته میهن اسلامی‌مان داشته باشیم و همراه با دیگر نهادها در راستای توسعه و پیشرفت این مرز و بوم تلاش کنیم.

انتهای پیام

کد خبر: 1008341

وب گردی

وب گردی