آمادگی مجلس برای همکاری در برگزاری جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین

رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی از آمادگی مجلس برای همکاری در برگزاری جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید فرید موسوی در دومین جلسه شورای سیاستگذاری جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین گفت: در دنیا 10 تا 15 درصد از قیمت تمام شده کالا مربوط به حوزه لجستیکی است، اما این رقم در کشور به 30 درصد می‌رسد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جایزه ملی لجستیک از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر یادآور شد: مجلس شورای اسلامی آماده است با تمام وجود در کنار دانشگاه حضور داشته باشد که در این راستا پیشنهاد می‌شود در گام نخست به سراغ سازمان‌ها و شرکت‌های پیشروی در این زمینه برویم.

دومین جلسه شورای سیاستگذاری جایزه ملی لجستیک با حضور و مشارکت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت راه و شهرسازی، اتاق اصناف ایران، اتاق تعاون ایران، اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

جایزه ملی لجستیک به همت پردیس مدیریت و مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با حضور اساتید و نمایندگان از وزارتخانه‌های مختلف در دو سطح تقدیرنامه و گواهینامه در مهرماه سال 1398 به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در قالب همایش، استارتاپ و نمایشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008343

وب گردی

وب گردی