آمارکشته های واژگونی اتوبوس زائران کربلا  به 6 نفر رسید

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: آمار تعداد فوتی‌های واژگونی اتوبوس زائران مینابی به 6 نفررسید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دکتر فاطمه نوروزیان افزود: روز گذشته (31 خرداد) در پی حادثه واژگونی اتوبوس زائران مینابی در محور جاده‌ای شهرستان حاجی‌آباد، در مجموع 49 نفر سرنشین این اتوبوس مصدوم که تاکنون 6 نفر فوت کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 8 تن با تشخیص پزشک ترخیص شدند گفت: در حال حاضر 33 نفر بستری هستند که دو نفر در بیمارستان خاتم الانبیا، پنج نفر در بیمارستان خلیج‌فارس و 22 نفر در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و چهار نفر در بیمارستان فاطمه الزهراء (س) حاجی‌آباد تحت مداوا قرار دارند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: همچنین دو نفر با رضایت شخصی از بیمارستان‌های صاحب‌الزمان (عج) بندرعباس ترخیص یافته‌اند.

همچنین در همین خصوص مدیرکل حج و زیارت هرمزگان به ایسنا گفت: اتوبوس واژگون شده زائران در حاجی‌آباد تحت پوشش حج و زیارت و بیمه‌های تکمیلی و پوششی این سازمان نبوده است.

اتوبوس واژگون شده زائران در حاجی‌آباد تحت پوشش حج و زیارت و بیمه‌های تکمیلی و پوششی این سازمان نبوده است

علی‌اصغر دهقانی افزود: سرنشینان این اتوبوس به‌صورت خودجوش و آزاد ابتدا قصد زیارت مرقد حضرت معصومه (س) و جمکران در قم داشتند و پس‌از آن عازم کربلا از مرز مهران در غرب کشور بودند.

وی از زائران خواست برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای و امنیتی حتماً به‌صورت مجاز در دفاتر حج و زیارت نام‌نویسی کنند.

گفتنی است، روز گذشته (31 خرداد) یک اتوبوس مربوط به شرکت لوان نور اصفهان ساعت 12:28 از شهرستان میناب حرکت و ساعت 13:11 در اولین پاسگاه انتظامی ثبت ساعت می‌کند. این اتوبوس در ساعت 15:33 پس از عبور از تنگه زاغ با سرعت مجاز و به دلیل عدم توجه به جلو راننده در برخورد با گارد ریل کنار جاده واژگون می‌شود.

ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1008893

وب گردی

وب گردی