پارک علم و فناوری دانشگاه تهران  برای دریافت بودجه دست به دامن بیت رهبری شد

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از عدم تحقق بخشی از بودجه سال گذشته این پارک گلایه کرد و گفت:نامه‌ای اعتراضی به بیت رهبری و دولت خواهم نوشت.

عباس زارعی هنزکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره اختصاص نیافتن بخشی از بودجه سال گذشته پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: متاسفانه سال گذشته 27 درصد بودجه این پارک اختصاص نیافت.

وی ادامه داد: در واقع نامه‌ای اعتراضی به بیت مقام معظم رهبری و دولت درباره عدم تحقق بخشی از بودجه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران خواهم نوشت چرا که این پارک بر ساختار علمی کشور تاثیر بسزایی دارد.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در ادامه با اشاره به بودجه این پارک در سال 98 اضافه کرد: براساس آنچه که سازمان برنامه بودجه اعلام کرده است چیزی بالغ بر 70 الی80 درصد به بودجه این پارک در سال 98 اضافه شده که امیدوارم تا پایان سال این رقم محقق شود در واقع چیزی که در بودجه تعریف می‌شود با آن مبلغی که محقق شده متفاوت است.

زارعی بیان کرد: خوشبختانه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بودجه‌ای که در اختیار دارد کسب درآمد می‌کند و یقیناً درآمد اختصاصی این پارک امسال نسبت به سال گذشته دو برابر شده و این درآمدها از حضور شرکت‌های نوآور، دانش‌بنیان و بستن قراردادهای مشترک با صنعت در پارک علم و فناوری محقق شده است.

وی یادآورشد: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ماموریت بسیار جدی را مبنی بر برنامه‌ریزی برای تولید اسپین آف‌های دانشگاهی دارد که مسیر آن از قبل شروع شده است و در آینده ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009236

وب گردی

وب گردی