مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 16 تیر

سهم 3.7 درصدی فارغ‌التحصیلان دکتری از بدنه دولت،‌ دانش‌شهری با وسعت 500 هکتار و غیره از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز شانزدهم تیرماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

دانش‌شهری با وسعت 500 هکتار

این عنوان روزنامه فرهیختگان از راه‌اندازی نخستین دانش‌شهر دانشگاه آزاد اسلامی در کشور حکایت دارد که با رویکرد شهر هوشمند، به‌منظور استقرار مراکز رشد و واحدهای فناور و ایجاد پارک‌های علم و فناوری، مجتمع‌های صنفی و خدماتی در واحد نجف‌آباد تاسیس می‌شود.

سهم 3.7 درصدی فارغ‌التحصیلان دکتری از بدنه دولت

این عنوان روزنامه فرهیختگان، به بررسی میزان اشتغال فارغ‌التحصیلان دکتری از بدنه دولت پرداخته است. درحالی وزارت علوم سیاست عدم‌گسترش مقطع دکتری را در کشور دنبال می‌کند که براساس اطلاعات منتشرشده از سوی مرکز آمار ایران دولت در سال96 تمایلی برای به‌کارگیری فارغ‌التحصیل این مقطع دانشگاهی نشان نداده است.

اعلام جزئیات زمان مصاحبه دوره‌های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

در این عنوان روزنامه فرهیختگان، تاریخ و زمان مصاحبه داوطلبان 33 رشته آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده است.

مهم‌ترین عناوین امروز شانزدهم تیرماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

چهل و نهمین سالگی کنکور چگونه گذشت

این عنوان روزنامه آفرینش، از چگونگی برگزاری کنکور 98، میزان کارت‌های صادر شده، حضور داوطلبان،‌سوالات آزمون و غیرع حکایت می‌کند.

دستور وزیر علوم به روسای دانشگاه ها برای جذب نخبگان در هیئت علمی

این عنوان روزنامه آفرینش، نامه‌ منصور غلامی به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری بر تسهیل فرآیند جذب نخبگان آمده است که بر جذب حداکثری آنان و عدم تقید شرکت متقاضیان عضویت هیأت علمی تأییدشده بنیاد ملی نخبگان به جدول زمانی فراخوان‌ها تأکید شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010257

وب گردی

وب گردی